استانی 09:10 - 27 فروردین 1393
گچساران - یاسوج- ایرنا - معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشورگفت:موضوع هسته ای، بهانه غرب برای مقابله با آرمان های جمهوری اسلامی است و غربی ها خود می دانند که جمهوری اسلامی در موضوع هسته ای قانونی عمل کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید یدالله شیرمردی، شامگاه سه شنبه در چهلمین روز درگذشت مرحوم حجت الاسلام سید علی متقی کاشانی امام جمعه سابق دوگنبدان گچساران گفت:جمهوری اسلامی ایران از پیروزی انقلاب با وجود تهدید و تحریم های غرب و شرق توانسته پیشرفت کند و دشمنان نیز از این پیشرفت ها خشمگین هستند.



وی بیان کرد:ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و با وجود تحریم و فشار و تهدید، مستحکم تر و قدرتمندتر از گذشته به سوی آرمان های خود حرکت کرده است.



معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه با اشاره به پیشرفت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران، گفت: اتحادیه اروپا و هم پیمانانش به بهانه نظارت بر مسائل هسته ای، در امور کشورهای مستقل مداخله می کنند.



وی بیان کرد: دشمنان بدانند که ملت ایران هرگز از فناوری صلح آمیز هسته ای دست برنمی دارد زیرا آن را حق مسلم خود می دانند.



مرحوم حجت الاسلام سید علی متقی کاشانی امام جمعه سابق دوگنبدان نیمه اسفندماه سال 92 به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج دعوت حق را لبیک گفت.



7461/671 /675

انتهای پیام /*


3493055
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است