استانی 13:04 - 29 فروردین 1394
مدیرعامل سازمان میادین مشاغل شهرداری شیراز:
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری شیراز گفت: 13 سایت برای انتقال مشاغل مزاحم از سطح شهر در نظر گرفته شده که برخی آماده و برخی در دست اقدام است.

13 سایت برای انتقال مشاغل مزاحم در نظر گرفته شده است

بهنام جفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: پیدا کردن زمین‌های یکپارچه و بزرگ در اطراف شهر، کسب موافقت مالکان و دریافت مجوزهای لازم و ارائه تغییر کاربری به کمیسیون ماده پنج مشکل و زمان‌بر است.

وی افزود: در حال حاضر سایت آهن‌فروشان در محور کمربندی جنوبی بعد از ورودی شهرک صنعتی در دست‌ساخت است و در شش ماه آینده 89 از اعضای اتحادیه آهن‌فروشان انتقال پیدا می‌کنند و تمام موارد از صدور پروانه، تأسیسات آب، برق، آسفالت، تک لبه و ... آماده‌شده است.

این مدیر شهری ادامه داد: سایت دیگری پشت پلیس‌راه پل فسا به مساحت 100 هکتار مدنظر بود که 64 هکتار آن که مشکل قطار شهری نداشت آماده‌شده و فاز نخست زیرساخت‌های آن به اتمام رسیده و فاز دوم در هفته‌های آتی اجرایی می‌شود و تا یک سال آینده نمایشگاه‌های ماشین‌آلات سنگین محور خلیج‌فارس که داخل محدوده شهر هستند به آنجا انتقال می‌یابند.

جعفری اضافه کرد: سایت قطعات بتنی و تیرچه‌بلوک در مساحت 19 هکتار نزدیک روستای کفترک در نظر گرفته شده که مراحل زیرسازی و تک لبه و آسفالت را می‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات سندی سایت درب و پنجره ساز، جوشکار و آلومینیوم کار نیز که در بحث مالکیت‌ها مشکلاتی داشت در حال برطرف شدن است و به افراد فروخته و وام‌ها نیز به حساب آن‌ها واریزشده که به‌زودی اجرایی می‌شود.

جعفری بیان کرد: یک زمین دیگر در قسمت جنوب غربی به مساحت 60 هکتار برای مکانیک‌های سنگین پایانه امیرکبیر که در بحث مشارکت و هماهنگی لازم در دست اقدام است و مدارک و طرح توجیهی آن نیز برای کمیسیون ماده پنج آماده شده است.

وی ابراز داشت: یک سایت نیز شرکت سلحشوران به مساحت یک‌هزار هکتار پیگیری می‌کند که در جاده نیروگاه سیکل ترکیبی به سمت ظفرآباد قرار دارد و اکنون در مراحل مطالعاتی است که اگر آماده شود مشاغل زیادی را می‌توان به آن انتقال داد.

شهرداز شیراز افزود: یک زمین 94 هکتاری نیز برای انتقال تعدادی از مشاغل مزاحم از جمله قسمت دوم آهن‌فروشان در نظر گرفته‌شده است.

جعفری یادآور شد: در این دو سال که کار آغاز شده اتفاقات خوبی افتاده و شناسایی مشاغل مزاحم و انتقال آنها با قوت ادامه دارد.

به گفته وی، روی‌هم‌رفته 13 سایت انتقال داریم که سه سایت ماشین‌آلات کشاورزی و انبار محصولات کشاورزی، مبلمان و درودگران، روبروی میدان میوه و تره‌بار در شمال بلوار ولایت در کمیسیون ماده پنج است که به محض آماده شدن این سه صنف نیز به آنجا انتقال پیدا کنند.


6217186
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است