سیاسی 18:07 - 04 فروردین 1398
نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: خروج از رکورد اقتصادی منوط به وجود و رونق تولید در کشور است.

خروج از رکورد اقتصادی منوط به رونق تولید در کشور است

علی کاظمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سال گذشته سال بسیار سختی از نظر اشتغال و معیشتی بود و رکود اقتصادی شکل گرفت.

وی افزود: با آسیب‌شناسی و بررسی برای خروج از رکود اقتصادی و ایجاد رونق، لازم است تولید در کشور افزایش یافته تا قدرت خرید مردم بالا رفته و بیکاری کاهش و اشتغال افزایش یابد.

کاظمی تصریح کرد: با افزایش تولید، به نیروی کار بیشتری نیاز است و در نتیجه رونق شکل خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نامگذاری شعار سال تحت عنوان رونق تولید یک نامگذاری اساسی است، تاکید کرد: ایجاد اعتمادسازی در مردم به منظور حرکت سرمایه‌های سرگردان به سمت چرخه بانکی موجب ارائه تسهیلات مناسب از سوی بانک‌های عامل و حرکات قوی می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با حرکت سرمایه‌های سرگردان به سمت چرخه بانکی شرایط آماده می‌شود تا کارگاه‌های تعطیل شده احیا شوند.

کاظمی اظهار کرد: تخصیص اعتبار از سوی دولت از محل اعتبارات کمک‌های فنی اعتباری و ردیف‌های اشتغال و تولید برای مرتفع شدن مشکلات فرا روی کارآفرینان، کشاورزان، صنایع و ... به صورت درست و دقیق می‌تواند موجب تحقق رونق تولید شود.

عضو فراکسیون نفت و نیرو در مجلس خاطرنشان کرد: تسهیلاتی از سوی بانک‌های عامل به اکثر صنایع ارائه شده که بایستی از سوی آنان امهال شده یا تسهیلات جدیدی ارائه شود تا صنایع توان پرداخت آن را داشته باشند.

وی اهمیت به موضوع بازاریابی را یک امر مهم دانست و گفت: باید بازاریابی درون و برون کشوری فعال شده تا تولیدات داخل کشور به فروش برسند.

کاظمی وجود بروکراسی را از دیگر مواردی نام برد که موجب شده سرمایه‌گذاران حاضر به سرمایه‌گذاری نباشند و باید این بروکراسی کاهش یابد.

انتهای پیام


10085986
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قادری گفت: بانک‌ها اعلام کردند نقدینگی به سمت ارز و سکه می‌رود و پولی باقی نمی‌ماند که بتوانیم وام ازدواج بدهیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان با امیرعبداللهیان دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در گفتگو با وزیر خارجه ژاپن که کشورش ریاست دوره‌ای گروه ۷ را بر عهده دارد، گفت که ایران از این گروه انتظار تلاش برای ایجاد آتش‌بس در غزه را دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی تبریک گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی بر ضرورت تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون تاکید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» پیامی صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دولت اصلاحات گفت: عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین‌المللی صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان از همتای اندونزی خود برای سفر به تهران دعوت کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است