استانی 19:30 - 22 تیر 1399

اهدای بن خرید چادر مشکی به مناسبت هفته عفاف و حجاب

سرهنگ سعید بهشتی‌راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب و در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب از طرف بسیج جامعه زنان ناحیه کرمانشاه با همکاری معاونت‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی بن خرید چادر مشکی به بسیجیان و سایر اقشار کرمانشاه اهدا خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس به منظور ارج نهادن این هفته و تقدیر از کسانی که در امر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پیش قدم هستند با رایزنی و مکاتباتی که در خصوص آن با بسیج اصناف کشور داشتیم، توانستیم پارچه چادر مشکی و مقنعه برای بانوان و دختران جوان محجبه تهیه کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: توانستیم با قیمت مناسب بن‌هایی برای خرید چادر برای بسیجیان و سایر اقشار و آحاد مردم کرمانشاه با قیمت هر بن ۱۳۰ هزار تومان تهیه کنیم.

سرهنگ بهشتی‌راد گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی و همچنین جهش تولید، در درجه اول قصد ما بر تهیه این اقلام در داخل استان بود که متأسفانه موفق نشدیم، اما کالای ایرانی را از تهران و سایر استان‌ها تهیه کردیم که برای توزیع فروشگاهی نیز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: البته قرار بود نمایشگاهی به این منظور دایر کنیم که به دلیل وضعیت قرمز بیماری کرونا در استان و ممنوعیت تجمع در اماکن این امر محقق نشد و پارچه‌ها از طریق پایگاه‌های مقاومت توزیع می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه بیان کرد: این کار کوچک‌ترین قدمی بود که توانستیم در راستای ارج نهادن به عفاف و حجاب انجام دهیم.

سرهنگ بهشتی‌راد اظهار داشت: برای تقدیر از برگزیدگان ترویج فرهنگ عفاف و حجاب که توسط فرماندهان‌حوزه بسیج خواهران شناسایی می‌شوند، قواره‌های چادر به صورت کاملاً رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: محدودیتی برای اهدای بن چادر مشکی نداریم و برای این پارچه‌ها پایین‌ترین قیمت را انتخاب کردیم در حالی که قیمت آنها در بازار به قیمت هر قواره ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان نیز می‌رسد، اما ما با تقبل هزینه‌های حمل و نقل و سایر هزینه‌های اضافی آن را با ۱۳۰ هزار تومان در اختیار بانوان قرار خواهیم داد.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه، دوخت این چادرها نیز به صورت کاملاً رایگان انجام خواهد گرفت.

سرهنگ بهشتی‌راد گفت: اجرای طرح عفاف و حجاب، ضرورتی انکارناپذیر برای فراهم ساختن زمینه مشارکت بیشتر زنان در فعالیت‌های اجتماعی است.


10615591
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است