اجتماعی 06:40 - 05 بهمن 1393
با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج اعضای باند چهار نفره سارقان منزل شناسایی و در این رابطه ۲۷ فقره اموال مسروقه کشف شد.

دستگیری
سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل در خیابان چالوس بلافاصله واحد گشت کلانتری ۳۰ اسلام آباد جهت بررسی موضوع به محل سرقت اعزام شدند.



وی افزود: ماموران با بررسی صحنه جرم و شیوه و شگرد سارق یا سارقان، ردپای سارق سابقه‌داری را که قبلا نیز به همین شیوه سرقت کرده و دارای سوابق کیفری متعدد بود شناسایی کردند.



سرهنگ سید حقیقی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل مجرمان سابقه دار، مخفیگاه متهم را در منطقه ولدآباد شناسایی و سه تیم عملیاتی پس از اعزام به محل و محاصره منطقه متهمان را در داخل زیرزمین منزل سردسته باند دستگیر کردند.



وی در ادامه بیان داشت:متهمان در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف کرده و اذعان داشتند که با تشکیل یک باند چهار نفره تاکنون اقدام به ۱۴ فقره سرقت در مناطقی از اسلام آباد، میدان کرج، فردیس، محمد شهر، ولدآباد و مشکین آباد کرده‌اند و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تعداد ۲۷ عدد اموال مسروقه کشف شد.



فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به نحوه سرقت‌ها و شیوه و شگرد متهمان خاطر نشان کرد: متهمان در این شیوه با شکستن توپی قفل فاقد حفاظ و نگهدارنده، اموال منازل ویلایی خالی از سکنه را به سرقت می‌بردند.







"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."



انتهای پیام/


5692502
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قائمیان گفت: قانون جوانی جمعیت تسهیل گر برون رفت از این شرایط است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو و کشف اموال مسروقه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودرو‌ها در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران، خبر داد. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از بازآفرینی بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال در محدوده میدان امام خمینی(ره) خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران، مهم‌ترین اقدامات فرهنگی هنری انجام شده شهرداری در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ را بیان کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۱ کیلو حشیش در باقرشهر با تلاش ماموران کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر درپی وقوع سیل و آبگرفتگی در ۷ استان کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی روز روانشناس را تبریک گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام‌نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک از پاکسازی اراضی شهرک صنعتی این شهرستان به مناسبت هفته زمین پاک خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است