ورزشی 10:18 - 11 بهمن 1393
کی سونگ یونگ کاپیتان تیم فوتبال کره جنوبی معتقد است این تیم می‌تواند با رسیدن به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا نشان دهد بهترین تیم حاضر در آسیا است.

کاپیتان کره جنوبی: با قهرمانی‌ در جام ملت‌ها بهترین تیم آسیا می‌شویمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی جام ملت‌های آسیا، ملی‌پوشان کره جنوبی فرصت ایده آلی‌ به دست آوردند تا با کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا جایگاه خود در رتبه بندی برترین تیم‌های جهان توسط فیفا را ارتقا داده و حتی‌ به عنوان بهترین تیم فوتبال‌ آسیا معرفی شوند.

 

کی سونگ یونگ کاپیتان تیم فوتبال کره جنوبی پیروزی در برابر استرالیا و  کسب قهرمانی در بازیهای جام ملت‌های آسیا را بهترین فرصت برای رسیدن به این هدف می‌داند.

 

وی در این باره گفت: ما همیشه می‌گوییم کره جنوبی دارای بهترین تیم فوتبال در آسیا است زیرا همواره به بازی‌های جام ملت‌ها راه یافته‌ایم اما نکته ناراحت کننده آنجاست که موفق به قهرمانی در بازی‌های جام ملت‌های آسیا نشده‌ایم، این موضوع برای ما جای تاسف دارد بدون شک رسیدن به عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا می‌تواند ثابت کند تیم فوتبال کره جنوبی بهترین تیم آسیا است.

 

وی در ادامه افزود: تیم کره جنوبی در جریان بازی‌های جام ملت‌های آسیا مصدومان فراوانی داشت سرمربی مجبور شد از بازیکنان جوان در ترکیب تیم استفاده کند که فاقد تجربه لازم بودند، احتمال کسی در کره جنوبی تصور نمی‌کرد این تیم جوان تا بازی فینال هم پیش برود. به عنوان کاپیتان، من مسن‌ترین عضو تیم نیستم. بازیکنان با تجربه دیگری در تیم حضور دارند که شایستگی بستن بازوبند کاپیتانی بر روی بازو را دارند اما همه مطیع نظر سرمربی هستیم و حتی بازیکنان با تجربه به من در انجام مسئولیت کاپیتانی کمک زیادی کردند.



کی سونگ یونگ در پایان گفت: ما ترسی از استرالیا نداشته و به پیروزی در دیدار فینال اطمینان کامل داریم.



*اشتیلیکه: به بازیکنان جوان اطمینان دارم



اولی اشتیلیکه سرمربی آلمانی تیم کره جنوبی در دفاع از تصمیم خود برای میدان دادن به بازیکنان جوان گفت: از اینکه به فوتبالیست‌های جوان فرصت بروز استعدادهایشان را دادم به خود می‌بالم. فکری می‌کنم پرورش یک نسل جوان از فوتبالیست‌های با استعداد از رسیدن به بازی فینال با اهیمت‌تر بوده است. من به تک تک این جوانان اطمینان کامل دارم و مطمئن هستم در دیدار فینال به خوبی از عهده رویارویی با استرالیا بر می‌آیند. فراموش نکنید ما یک بارها این تیم را شکست داده‌ایم و تکرار نتیجه بازی در مرحله گروهی هدف اصلی ما است.



انتهای پیام/

5738749
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول مسابقات سازمان لیگ گفت: بحث مربوط به تعیین تیم قهرمان در صورت تساوی امتیازها با توجه به بازی رو در رو را قبل از فصل به باشگاه‌ها ابلاغ کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با اعلام سازمان تیم‌های ملی، نفرات اعزامی به بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لیگ ما تقریبا پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. این آفتی است که وجود دارد و در تیم ملی جوانگرایی محسوسی انجام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آویسپا با ۲ گلی که شهاب زاهدی به ثمر رساند مقابل جوبیلو ایواتا به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور تبریز با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش از کاپیتان این تیم حمایت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو قایقران ملی پوش کشورمان به فینال آب‌های آرام مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است