استانی 09:32 - 06 اردیبهشت 1396
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک:
قزوین- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک از تشدید نظارتهای بهداشتی دامپزشکی آبیک بر عرضه فرآورده های خام دامی خبر داد.

نظارتهای بهداشتی دامپزشکی در شهرستان آبیک تشدید می شود

مرتضی یعقوبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به حساسیت وظایف دامپزشکی درجهت ارتقاء سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه و تأمین فرآورده‌های خام دامی سالم و بهداشتی و با عنایت به در پیش بودن فصل گرما و ضرورت کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، نظارت بر فرآورده های خام دامی در این شهرستان تشدید می شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک گفت: در سال گذشته ۷هزارو ۲۲۴ مورد بازدید از مراکز عرضه و توزیع فرآورده های خام دامی و رستورانها و مراکز بسته بندی وخودروهای حمل در شهرستان آبیک انجام شده است.

وی افزود: ابتلا به برخی از بیماری های مشترک بین انسان ودام از طریق مصرف فرآورده های خام دامی آلوده صورت که بیانگر لزوم نظارتهای بهداشتی بر نحوه تولید، توزیع و نگهداری فرآورده های خام دامی است.

یعقوبی همچنین از عموم مردم خواست از خرید گوشت قرمز فاقد مهر بهداشتی دامپزشکی، گوشت از پیش چرخ شده و گوشت مرغ با قطعات ران و سینه فاقد بسته‌بندی و یا فرآورده‌های خام دامی بسته بندی با برچسب مخدوش، خودداری کرده و فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تهیه و در خرید این محصولات به مهر و برچسب معتبر دامپزشکی توجه کنند.

وی در پایان تصریح کرد: اداره دامپزشکی در تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل آماده دریافت گزارشات مردمی از طریق سامانه تلفن گویای ۱۵۱۲ و یا دریافت پیامک از طریق سامانه ۵۰۰۰۱۵۱۲ است.


9043540
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است