اجتماعی 15:24 - 05 آذر 1393
اراک- ایرنا- استاندار استان مرکزی گفت: بسیج یادگار امام راحل و همواره پاسدار آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی است.

«محمد حسین مقیمی» روز چهارشنبه در آیین شکوه مقاومت در مصلی بیت المقدس اراک افزود: تفکر و روحیه بسیجی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در وجود مردم نهادینه شد و با پشتیبانی از امام راحل انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.



وی ادامه داد: در جنگ نیز نیروهای مردمی که در قالب بسیج سازماندهی شده بودند ندای امام راحل را لبیک گفتند و با حضور منسجم و با اقتدار خود در جبهه های نبرد حق علیه باطل جانانه در مقابل رژیم بعثی صف آرایی کردند.



وی گفت: بسیجیان در تمام مراحل جنگ تحمیلی حضور فعال داشتند به طوری که بیش از50 درصد از شهدای دفاع مقدس را بسیجیان سلحشور و غیرتمند تشکیل می دادند.



استاندار استان مرکزی بیان کرد: در جنگ تحمیلی پنج استان کشور به صورت مستقیم درگیر دفاع بودند که این مهم باعث تخریب بسیاری از منازل مسکونی و تاسیسات اداری و کارخانه ها شده بود که بسیجیان سلحشور در دوران سازندگی دوشادوش دولتمردان تلاش کردند تا عملیات بازسازی مناطق جنگ زده بازسازی شود.



وی اضافه کرد: بعد از دوران سازندگی نیز در تمام تهدید ها و تحریم های اقتصادی که از سوی استکبار جهانی بر علیه ایران اسلامی تحمیل می شد، بسیجیان همواره پشتیبان دولت ها بودند.



نماینده دولت تدبیر و امید در استان مرکزی تاکید کرد: اگر امروز ایران اسلامی در بخش های مختلف صنعتی، علمی، کشاورزی و اجتماعی در عرصه های منطقه ای و بین المللی حرف هایی برای گفتن دارد به خاطر پشتیبانی های بسیج مردمی از دولتمردان و مسوولان است.



وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به خاطر وجود مقام معظم رهبری و شجره طیبه بسیج همواره در مقابل زیاده خواهی های دشمنان این مرز و بوم ایستادگی کرده که این مهم امروز به یک الگو برای کشورهای منطقه تبدیل شده است.



مقیمی گفت: اگر امروز دیپلمات های ایران در مقابل نمایندگان ابرقدرت های جهان روی یک میز می نشینند و با اقتدار از حقوق حقه ملت دفاع می کنند مرهون وجود ولایت فقیه و بسیج مردمی در این کشور است.



همایش شکوه مقاومت با حضور بسیجیان اقشار مختلف در مصلای بیت المقدس اراک برگزار شد.



7115/559

انتهای پیام /*


5277906
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام موحدی گفت: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم. همچنین با توجه به قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف و تبذیر جلوگیری شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه یک گفت: تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس به عنوان یکی از نقاط پر تردد گردشگری منطقه یک با هدف زیباسازی محیطی و بصری، اجرا و نصب شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضائی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا از جان باختن ۵۸۵ نفر در سفر‌های نوروزی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کل دادگستری استان تهران بر ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از افتتاح خانه روزنامه‌نگاران در سال جدید خبر داد و گفت: این خانه در محل خانه نراقی واقع در چهار راه طالقانی خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جشنواره بزرگ
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: در ماه‌های اولیه سال جاری برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است که پدیده زباله‌گردی و کودکان کار ساماندهی شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است