استانی 14:35 - 05 فروردین 1398

بارش گسترده برف در استان سمنان تلفات جانی نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا آشناگر ظهر دوشنبه در نشست مدیریت بحران استان سمنان در محل استانداری با بیان اینکه برف و باران از نعمات خداوند است اما یکی از مصادیق شکر نعمت، تمهید مقدمات و اتخاذ راهکارهای مناسب برای بهره‌مندی از این نعمات است به گونه‌ای که موجب آزار و اذیت مردم نشود، تاکید کرد: یکی از رسالت‌های مدیریت بحران اثربخشی اقدامات در راستای همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط است.

وی با بیان اینکه بارش‌های گسترده برف و باران در روزهای گذشته تا کنون در سطح چهار نقطه استان سمنان خوشبختانه تلفات جانی نداشته است، ابراز کرد: این امر حاصل تلاش تمام فرمانداران، دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح و خصوصاً خود مردم است.

استاندار سمنان با بیان اینکه بیش از یک هزار نفر از مردم و مسافران در برف مانده توسط نیروهای پر تلاش و فعال حاضر در منطقه نجات پیدا کردند، ابراز کرد: بررسی خسارات مالی در دست اقدام است.

آشناگر بیان کرد: مجموعاً از عملکرد دستگاه‌های اجرایی دخیل در امر مدیریت بحران در سطح استان سمنان راضی هستیم و در اولین جلسه شورای اداری استان به صورت رسمی از مدیران فعال در این خصوص قدردانی خواهد شد.

وی افزود: اولویت در ستاد مدیریت بحران استان سمنان، حفظ جان مردم و نجات در راه ماندگان بود که خوشبختانه اقدامات مناسبی نیز به انجام رسید.


10086498
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است