بین‌الملل 07:36 - 08 آذر 1394
نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخیراً مدعی شده بود شخصاً شاهد جشن و پایکوبی عده‌ای از مسلمانان ساکن ایالت «نیوجرسی» در زمان وقوع حادثه‌ی 11 سپتامبر از صفحه تلویزیون بوده است.

رسانه‌های مستقل آمریکایی، دروغ صهیونیستی «دونالد ترامپ» جمهوری‌خواه را افشا کردند.



به گزارش فارس، رسانه‌های مستقل آمریکایی در گزارش‌های اخیر خود از دروغ بزرگ نامزد حزب جمهوری‌خواه، پیش از راه‌یافتن به کاخ‌سفید، پرده برداشته‌اند که قصد داشته با خوش‌خدمتی دیگری نزد صهیونیست‌ها، موج دیگری علیه مسلمانان و گسترش اسلام‌هراسی به راه بیندازد.



نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخیراً مدعی شده بود شخصاً شاهد جشن و پایکوبی عده‌ای از مسلمانان ساکن ایالت «نیوجرسی» در زمان وقوع حادثه‌ی 11 سپتامبر از صفحه تلویزیون بوده است. رسانه‌های مستقل آمریکا و کانادا ضمن دروغگو خواندن این نامزد 69 ساله‌ی میلیاردر، فاش کرده‌اند کسانی که «دونالد ترامپ» مدعی شادی آنها پس از این واقعه شده است، در اصل، صهیونیست و مقیم اراضی اشغالی فلسطین بوده‌اند نه مسلمان.



نشریه اینترنتی «راو استوری» نیز به‌تازگی به جمع سایر نشریات دیگر در این مسأله پیوسته است. پیش از این نشریه‌هایی مانند «گلوبال ریسرچ» و «موندو ویس» به این مسأله پرداخته بودند.



راو استوری می‌نویسد: «در حالی که ترامپ همچنان در تکرار ادعاهای خود مبنی بر شادی هزاران مسلمان از انفجار برج‌های دوقلوی نیویورک مصر است، بگذارید قدری تأمل کنیم و به اخبار آن روزها بازگردیم تا ببینیم آیا براستی این افراد مسلمان بودند یا خیر.»



به نوشته این وبگاه تحلیلی، این نامزد جمهوری‌خواه به‌قدری خود را در مخمصه‌ی دروغ خودساخته‌اش گرفتار کرده که با هیچ سند رسانه‌ای یا گزارش نهادهای اجرایی آمریکا نیز قادر به اثبات مدعای خود نیست.



علاوه بر رسانه‌های مستقل، دروغ بزرگ این فرد حتی باعث حیرت روزنامه‌هایی مانند واشنگتن پست، نیویورک تایمز و همچنین شبکه سی‌ان‌ان شده است.



نشریه اینترنتی مستقل «گلوبال ریسرچ» کانادا، به نقل از وبگاه «Black Agenda Report» می‌نویسد قضیه از این قرار بوده که صبح یازدهم سپتامبر 2001، پنج صهیونیستِ مقیم اراضی اشغالی فلسطین، درحالی که سوار بر یک وَن سفید بودند، خود را به پارک «لیبرتی استِیت» در شهر «جِرزی‌سیتی» ایالات نیوجرسی می‌رسانند و در آنجا درحالی که صحنه‌ی سوختن برج‌های نیویورک را در پس‌زمینه‌ی عکس‌های خود قرار می‌دهند، با ابراز شادی و انجام حرکات موزون، اقدام به گرفتن تصاویر یادگاری می‌کنند.



وبگاه «ای‌بی‌سی نیوز» در این خصوص اضافه می‌کند که: «این افراد چندی بعد توسط پلیس نیوجرسی در ورزشگاه «جایِنتس» در شهر "رادِرفورد شرقی" دستگیر شدند.»



نشریه راو استوری در پایان یادآور می شود که برخی نهادهای اطلاعاتی آمریکا پس از دریافت گزارش پلیس، به افراد مذکور بعنوان یک گروه جاسوسی رژیم صهیونیستی در پوشش اطلاعاتیِ گردشگر مشکوک شده بودند. درنهایت، این پنج جوان صهیونیست، پس از چند روز با هماهنگی سفارت اسرائیل در آمریکا آزاد شده و به اراضی اشغالی فلسطین بازگردانده می شوند.



«گِلن فورد» در انتهای گزارش خود در وبگاه تحلیلی «بلک اَجندا ریپورت» می‌نویسد: «اما براستی کدام‌یک را باید دروغگوی بزرگتر نامید؟ دونالد ترامپ سرمایه‌دار، که تنها سعی در گرمیِ بازار خود در بحبوحه‌ی تبلیغات انتخاباتی دارد، یا مجموعه‌ی رسانه‌های جریان‌ساز همسو (MSM) در آمریکا که با پنهان‌کردن کلیدی‌ترین قسمتِ دروغ ترامپ، همچنان برای خوش‌خدمتی به جریان صهیونیسم، در دروغگویی به مردم خود مشتاق و حاضر یراق هستند.

7442050
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد که به دلیل حملات مداوم هوایی و کمبود نیروی متخصص امکان تحقیق در خصوص نقض حقوق بشر در نوار غزه را ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حماس بار دیگر خواستار پایان دادن به جنگ به عنوان بخشی از هرگونه معامله برای آزادی اسرای صهیونیست شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دولت آمریکا در یک اقدام نمایشی جدید، نماینده‌ای ویژه در امور نوار غزه و همچنین مسائل انسان‌دوستانه در غرب آسیا تعیین کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خزانه‌داری آمریکا چند فرد و نهاد را به بهانه تسهیل و حمایت مالی از فروش پهپاد‌های ایرانی تحریم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» انگلیس در تداوم مواضع خصمانه این کشور علیه عملیات «وعده صادق»، تحریم‌های تازه‌ای را علیه صنایع نظامی ایران وضع کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گروهی متشکل از ۱۸ کشور از حماس خواستند که توافق آتش‌بس روی میز را بپذیرد و اسرای صهیونیست را آزاد کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پادشاه انگلیس روز پنجشنبه طرح پرحاشیه و جنجالی دولت «ریشی سوناک» درباره اخراج پناهجویان به کشور آفریقایی روآندا را امضاء کرد تا به قانون تبدیل شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: آمریکا در تمام جنایات هولناک رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین از محاصره و گرسنگی گرفته تا کشتار، ویرانی و نسل‌کشی شریک است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان پارلمان اروپا با صدور قطعنامه‌ای جانبدارانه، پاسخ ایران به تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در سوریه را محکوم کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی جان باختن یک امدادگر بلژیکی در رفح، بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است