گوناگون 08:51 - 11 خرداد 1399

ارتقا آشپزخانه ها و غذاخوری های دانشجویی کلید خورد

الیاس منیری در گفتگو با خبرنگار مهر از ابلاغ بخشنامه ارتقاء تجهیزات آشپزخانه های نیمه صنعتی و سنتی باقیمانده با رویکرد ارتقاء سطح بهداشت و زیر ساخت های بهداشتی در سال جاری به دانشگاه ها خبرداد.

وی ادامه داد: به منظور بازسازی و صنعتی سازی آشپزخانه های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، صندوق رفاه دانشجویان در نظر دارد طرح ارتقا آشپزخانه ها را در قالب ارتقا تجهیزات آشپزخانه های نیمه صنعتی و سنتی باقیمانده با رویکرد ارتقا سطح بهداشت و زیرساخت های بهداشتی به اجرا درآورد.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: به دلیل محدودیت منابع مالی سال جاری امکان مساعدت دیگری خارج از چارچوب طرح ارتقا نیز میسر نخواهد بود.

جدول زمان بندی اجرای طرح به شرح ذیل است:

عناوین

زمان

اعلام طرح ارتقا سال ۹۹ به دانشگاه ها و دریافت طرح های ارتقا از دانشگاه ها

از ۹۹.۳.۸ تا ۹۹.۳.۲۰

بررسی کارشناسی، ارزیابی و اولویت بندی نیازهای اعلام شده و اعلام پروژه های منتخب و تنظیم تفاهم نامه فی مابین صندوق و دانشگاه

تا ۹۹.۳.۳۱

پرداخت مرحله اول (۵۰ درصد سهم صندوق)

تا ۹۹.۴.۷

اتمام اقدامات اجرایی پروژه توسط دانشگاه، اعزام کارشناسان صندوق برای بازدید از آشپزخانه های ارتقا یافته و ارزیابی عملکرد دانشگاه

از ۹۹.۴.۱۸ تا ۹۹.۶.۵

پرداخت مرحله دوم (۵۰ درصد سهم صندوق)

۱۵ روز پس از تایید نهایی

وی ادامه داد: پس از پرداخت سهم مرحله اول، عملیات تجهیز آشپزخانه های واجد شرایط با مشارکت دانشگاه ها انجام خواهد شد و صندوق پس از تجهیز آشپزخانه ها و تایید نهایی آن از سوی کارشناسان فنی، نسبت به پرداخت سهم مرحله دوم خود اقدام خواهدکرد.

منیری ادامه داد: در طرح ارتقا سال ۱۳۹۹ دانشگاه هایی که دارای آشپرخانه های متعدد باشند می توانند نیازهای تجهیزاتی خود را با ذکر اولویت تا دو آشپزخانه برای طرح ارتقا ارسال کنند، بدیهی است انتخاب تجهیزات و آشپزخانه واجد شرایط حضور در طرح ارتقا پس از بررسی و تایید صندوق خواهد بود.

وی تاکید کرد:  دانشگاه هایی که در سال گذشته به رغم دریافت سهم صندوق اقدام قابل توجهی در خصوص طرح ارتقا مورد توافق انجام نداده اند در اولویت آخر طرح ارتقا خواهند بود.


10553663
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است