ورزشی 08:04 - 26 فروردین 1393
تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز سرانجام راهی اردوی آفریقای جنوبی شد.

تیم ملی سرانجام راهی آفریقای جنوبی شد

تیم ملی فوتبال ایران امروز پس از کش و قوس‌های فراوان مبنی بر اعزام یا عدم اعزام این تیم به اردوی آفریقای جنوبی،‌ سرانجام ساعت 5 بامداد امروز از طریق فرودگام امام خمینی (ره) و با پرواز امارات از طریق دوبی راهی آفریقای جنوبی شد.



به نقل از فارس، برای برپایی اولین اردوی خارجی تیم ملی در راه آماده‌سازی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل، 28 بازیکن به اردوی این تیم دعوت شدند که از این تعداد بامداد امروز تنها 11 بازیکن راهی آفریقای جنوبی شد و نکته قابل توجه اینکه از جمع این بازیکنان هیچ دروازه‌بانی حضور نداشت.



از 28 بازیکن دعوت شده به اردو 4 بازیکن استقلال و 6 بازیکن سپاهان از همان ابتدا به خاطر مخالفت باشگاه‌های خود و 3 بازیکن فولاد و 2 بازیکن تراکتورسازی نیز پس از مرخص کردن آنها از سوی کی‌روش به خاطر همراهی این تیم‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در این سفر در حالی تیم ملی را همراهی نکردند که در خصوص حضور تمام بازیکنان برای همراهی تیم ملی، از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال و حتی وزارت ورزش الزاماتی برای باشگاه‌ها به وجود آمده بود که این اقدامات نیز راه به جایی نبرده و سرانجام تیم ملی با ترکیبی نصف و نیمه راهی اردوی خارجی خود شد.



عدم حضور این بازیکنان تا مرز عدم اعزام تیم ملی به آفریقای جنوبی نیز پیش رفت که سرانجام کی‌روش در لحظات آخر تصمیم گرفت تا این اردو کماکان به قوت خود باقی مانده و برگزار شود.



همچنین در این سفر مجید صالح، مربی استقلال که روز گذشته به عنوان دستیار کی‌روش معرفی شده بود تیم ملی را همراهی نکرد با این حال سایر دستیاران کی‌روش در جمع ملی‌پوشان حاضر بودند.








3481212
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است