ورزشی 11:44 - 08 شهریور 1394
دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک خواستار توجه بیشتر مسئولان به رشته کشتی در آستانه حضور در المپیک شد.

سوریان: تکرار قهرمانی جهان کار بسیار سختی است/ مسئولان باید بیشتر به کشتی توجه کنند

به گزارش ایسنا، حمید سوریان در حاشیه تمرین‌های تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقه‌های جهانی آمریکا که از تاریخ 16 تا 21 شهریور در این کشور برگزار می‌شود اظهار کرد: در حال حاضر در آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در مسابقه‌های جهانی هستیم و کمتر از یک هفته دیگر عازم این رقابت‌ها خواهیم شد. مسابقه‌های جهانی رقابتهای بسیار مهمی است و مسابقه‌های امسال مهم‌تر از سال‌های گذشته است چرا که حکم کسب سهمیه المپیک را برای کشتی‌گیران نیز دارد و به اعتقاد من کشتی‌گیران ما قبل از اینکه تمام تمرکز خود را صرف گرفتن مدال کنند باید به فکر کسب سهمیه المپیک باشند.

دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک افزود: امیدوارم بتوانیم هر 6 سهمیه حضور در رقابت‌های المپیک 2016 را کسب کنیم و همچنین افتخار قهرمانی سال گذشته که برای نخستین بار در تاریخ اتفاق افتاد را دوباره تکرار کنیم.

وی با بیان اینکه تکرار عنوان قهرمانی کار بسیار سختی است گفت: از آنجا که مسابقه‌های جهانی امسال یک سال قبل از المپیک است همه تیم‌ها با نفرات اصلی خود و آمادگی بسیار زیاد به این مسابقه‌ها می‌آیند و در فکر کسب سهمیه‌های بیشتر برای حضور در المپیک هستند. البته کشتی فرنگی چندین سال سیر صعودی خود را طی می‌کند و کشورهای دیگر حساب ویژه‌ای روی ایران باز می‌کنند و نفرات ما را به خوبی مورد آنالیز قرار می‌دهند.

سوریان افزود: امیدوارم با تمرین‌های منسجم و اردوهایی که پشت سر گذاشته‌ایم بتوانیم نتایج خوبی در مسابقه‌های جهانی کسب کنیم و مطمئنا این پتانسیل وجود دارد که عنوان قهرمانی نیز بار دیگر به ایران برسد.

فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم ایران درباره لزوم توجه بیشتر مسئولان به کشتی گفت: محبت عزیزان است که به سر تمرین‌های تیم ملی می‌آیند. مطمئنا هرچه بیشتر به المپیک نزدیک‌تر می‌شویم قطعا انتظارات جامعه از ورزش مخصوصا کشتی که همیشه توانسته نتایج درخشانی را در این رقابت‌ها به دست بیاورد، بیشتر می‌شود. امیدوارم حالا که نزدیک به مسابقه‌ها هستیم، حمایت ویژه‌ای از کشتی ایران صورت پذیرد. کشتی هزینه‌های جاری زیادی دارد که فدراسیون کشتی باید آن را بپردازد و مسئولان کمیته ملی المپیک و شخص عالی ورزش ایران باید حمایت بیشتری از این رشته داشته باشند.

انتهای پیام


6978927
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال تهران به تمرینات این تیم برای دیدار‌های باقی مانده لیگ برتر ملحق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی مهدی پور هافبک استقلال به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار هفته بیست و دوم مقابل مس رفسنجان ادامه فصل را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل شکایت از سوی فراجا در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی بااشاره به لغو بازی این تیم و فجرسپاسی در هفته بیست و هشتم لیگ یک، گفت: در زمین خودمان باخت نداشته‌ایم و می‌خواستیم با تمام توان بازی کنیم و حق کسی ضایع نشود که متاسفانه یکسری عوامل نگذاشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیومی از بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال نساجی گفت: چند سالی می‌شود که نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند شاید به بازی جام حذفی نرسد، اما به بازی با سپاهان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند شاید به بازی جام حذفی نرسد، اما به بازی با سپاهان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نراتزوری با پیروزی مقابل روسونری، بیستمین اسکودتوی تاریخ خود را به رویایی‌ترین شکل ممکن کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نواک جوکوویچ به عنوان بهترین ورزشکار جهان در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است