ورزشی 10:59 - 01 بهمن 1399
قهرمان سابق وزنه برداری جهان گفت: احساس تکلیف کردم که به وزنه برداری و استانم کمک کنم و تصمیم گرفتم این کار را از پایین ترین پست آغاز کنم.

علی‌حسینی: احساس تکلیف کردم که به استانم کمک کنم/ حضور هم‌زمانم در هیات و تیم ملی مشکل ندارد

سعید علی‌حسینی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تصمیم خود برای حضور در ریاست هیات وزنه برداری استان اردبیل بیان کرد: وزنه برداری استان اردبیل با توجه به مدال های المپیک و جهانی و ظرفیت و پتانسیلی که دارد قطعا باید یکی از قطب های وزنه برداری ایران باشد. من هم وظیفه دارم در رشته ورزشی که در آن بزرگ شدم در حد توانم کمک کنم. اکنون نیز امیدوارم با کمک مسئولان بتوانم در وزنه برداری استان اردبیل مثمر ثمر باشم.

 او ادامه داد: من یکی از کسانی هستم در رده نوجوانان و جوانان خیلی خوب راهنمایی و مدیریت نشدم و الان این وظیفه را دارم به جوانان و نوجوانانی که الان دارند تمرین  می کنند، کمک کنم تا در مسیر درست هدایت شوند.

* ستاره های خوبی پرورش می دهیم

علی حسینی در پاسخ به این پرسش که برنامه هایی هم دارد چقدر زمان می برد تا نتیجه بدهند، تصریح کرد: من موسس دو باشگاه خصوصی  در اردبیل هستم و از سه، چهار سال قبل کار را شروع کردم. در واقع همان موقع که خودم وزنه می زدم نیز با کمک پدرم در خدمت جوانان استان بودیم و آموزش های لازم را به آنها می دادیم. ستاره های خوبی را داریم پرورش می دهیم و تا یکی، دو سال آینده  در رده های نوجوانان و جوانان حرف برای گفتن خواهند داشت.

او افزود: در صحبت هایی که با آقای انوشیروانی و پیشکسوتان استان اردبیل داشتم، احساس تکلیف کردم و اولین  مدال آور جهانی هستم که از پایین تر حد شروع کرده تا به وزنه برداری کمک کند. از قبل کمیته ها  و هیات ریسه مشخص هستند و افراد دلسوزانه پای کار خواهند بود و با همکاری با یکدیگر تلاش می کنیم تا وزنه برداری استان اردبیل را دوباره شکوفا کنیم.

* مشکلی برای حضور هم‌زمانم در  هیات و تیم ملی نیست

رییس هیات استان اردبیل در پاسخ به این پرسش که سمت جدید او مشکلی برای سرمربیگری تیم ملی جوانان ایجاد می کند یا خیر، تاکید کرد: با توجه به اینکه پیش از این اصغر ابراهیمی هم‌زمان که رییس هیات استان گیلان بود، مربی تیم ملی هم بود فکر نمی کنم در این مورد مشکلی پیش بیاید. من برای خدمت به وزنه برداران  ایران آماده ام و  همانند قبل با قدرت اعلام آمادگی می کنم.

* آغاز لیگ باعث ایجاد انگیزه در جوانان شد

سرمربی تیم ملی جوانان در مورد عملکرد وزن برداران جوان در در هفته اول لیگ گفت: اینکه  در شرایط کرونا مسئولان مسابقات لیگ جوانان را برگزار کردند خودش حرکت رو به رشد و مثبتی است. حتی باعث ایجاد انگیزه برای جوانان می شود تا تمرینات خود را با قدرت ادامه دهند. خیلی ها فکر می کردند تا پایان سال  مسابقه ای نیست و همین مساله باعث بی انگیزگی آنها شده بود. بزرگسالان به خاطر مدال هایی که دارند این امکان برایشان فراهم بود که تمرین داشته باشند اما سالن‌ها به خاطر کرونا برای جوانان بسته بود. قطعا رکوردها در هفته بعدی لیگ نسبت به  هفته اول  به مراتب بهتر خواهد بود.

* الان دنبال رکوردهای آنچنانی از جوانان نیستم

علی حسینی در مورد پایین بودن رکورد نیز تصریح کرد: ما در فصلی هستیم که داریم بدن ها را زیرسازی می کنیم تا اوج آمادگی وزنه برداران برای قهرمانی جوانان جهان باشد. الان دنبال رکوردهای آنچنانی از ورزشکاران نیستیم و نیازی به رکوردهای بالا  نبود. البته وزنه برداران چون به تیم های خود تعهد داشتند، برای موفقیت تیمشان تلاش کردند. 

او در پاسخ به این پرسش که فکر می کند جوانانی که در اختیار دارد بتوانند در آینده جایگزین خوبی برای بزرگسالان شوند، تاکید کرد: قطعا نفراتی هستند که در سالهای آینده به تیم ملی بزرگسالان اضافه می شوند. ما برنامه ریزی کردیم نفراتی که رده نوجوانان آنها تمام شده و اولین و دومین سال رده سنی جوانانشان است را دعوت کنیم. امیدوارم  نسل خوبی برای وزنه برداری باشند و رشد رکوردی خوبی داشته باشند. تمام تلاش خود را می کنیم به آن سطح برسند.

علی حسینی در مورد زمان برگزاری دومین مرحله اردوی جوانان گفت: از شنبه هفته آینده و با انجام تست دوپینگ و تست کرونا اردوی جوانان آغاز می شود.

انتهای پیام     


10912285
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است