فرهنگی‌هنری 15:19 - 06 آذر 1394
آمار فروش تازه‌ترین فیلم‌های در حال اکران سینما از سوی پخش‌کنندگان اعلام شد. شیفت شب آخرین ساخته‌ نیکی کریمی، تا شب گذشته بهفروش ۲۳۰ میلیون تومانی رسید.

به گزارش ایسنا، بنا بر گفته‌ی حبیب اسماعیلی، مدیر پخش این فیلم، «شیفت شب» پس از 9 روز نمایش در تهران با 22 سالن، درحالی 230 میلیون تومان فروش داشته که بیش از 50 میلیون از این رقم، فقط فروش شب گذشته‌ی سینماهای تهران بوده است، همچنین نمایش این فیلم در برخی سینماها به سانس فوق‌العاده هم رسیده است.

اسماعیلی با بیان اینکه نمایش شهرستان‌های این فیلم از این هفته آغاز می‌شود، به خبرنگار ایسنا گفت: من از مردم که در این شرایط از بخش خصوصی حمایت می‌کنند بسیار سپاسگذارم.

«شیفت شب»، روایت زنی به نام ناهید است که در خیابانهای تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند. در این فیلم به کارگردانی نیکی کریمی، حمدرضا فروتن، لیلا زارع، سحر قریشی، امیرحسین آرمان، ترلان پروانه، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب، شایان خلیلی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، یاس نوروزی به ایفای نقش می‌پردازند.

«ناهید» فیلم آیدا پناهنده نیز پس از 9 روز نمایش 78 میلیون تومان فروخت.

به گفته‌ی پیمان سنماری (مدیر پخش نیکان فیلم)، «ناهید» پس از 9 روز نمایش در 9 سالن به این رقم فروش دست یافته است.

این فیلم با بازی ساره بیات، پژمان بازغی، نوید محمد زاده و ...، روایتی‌ست از زندگی ناهید که در یک دوراهی قرار گرفته است و سعی می‌کند زندگی خود را سر و سامان دهد.

فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند تا شب گذشته، پس از 30 روز نمایش 370 میلیون تومان در تهران و با نمایش در 20 سالن در شهرستان‌ها 110 میلیون تومان فروش داشته است.

به گفته‌ی امیر قطبی مدیر پخش «فیلمیران»، این فیلم که در آن نیکی کریمی و امیر آقایی به ایفای نقش می‌پردازند، در حالیکه در آغاز پنجمین هفته نمایش خود تعداد سالن های نمایشش در تهران نصف و به هشت سالن کاهش پیدا کرده است اما به مجموع فروش 480 میلیون تومان رسیده‌ است.

دیگر فیلم این روزهای سینما، «چهارشنبه خون به پا می‌شود» به کارگردانی حماسه پارسا پس از 16 روز نمایش در تهران با 13 سالن به فروش 105 میلیون تومانی دست پیدا کرده است.

بنا برگفته‌ی امیر قطبی، نمایش این فیلم در شهرستان‌ها به تازگی آغاز شده است.

کارگردانی این فیلم را حماسه پارسا بر عهده داشته و فرامرز قریبیان، حامد بهداد و همایون ارشادی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه‌ی این فیلم پلیسی- اکشن به تهیه‌کنندگی سیدغلامرضا موسوی آمده است: «مواظب باش عاشقم نشی ... ممکنه تا صبح بیشتر زنده نمونم.»

«پدر آن دیگری» به کارگردانی یدالله صمدی نیز پس از 31 روز نمایش در تهران با 15 سالن 350 میلیون تومان و در دیگر شهرها با همین تعداد سالن نمایش 70 میلیون تومان فروخته است.

طبق گفته‌ی علی شعبانی، مدیر پخش «باران فیلم»، این فیلم با بازی حسین یاری، هنگامه قاضیانی به فروش کلی 420 میلیون تومان دست پیدا کرده است.

«شاهزاده‌ی روم» انیمیشن این روزهای سینما به کارگردانی هادی محمدیان، پس از 22 روز نمایش به مجموع فروش یک میلیارد و 15 میلیون تومان رسیده است.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری، فروش این انیمیشن کودک و نوجوان را در تهران با 18 سالن 558 میلیون تومان و در شهرستان‌ها با 30 سالن 457 میلیون تومان اعلام کرد.

این انیمیشن کودک و نوجوان، قصه‌ی دلدادگی بانوی مسیحی پاکدامنی از نسل شمعون از حواریون حضرت مسیح (ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام، ازدواج می‌کند و حاصل این ازدواج فرزندی نیک‌سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

احمد مختاری، مدیر پخش شرکت هدایت فیلم، فروش کلی فیلم «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند و تهیه‌کنندگی محمد نشاط، را پس از 9 روز نمایش در تهران، 58 میلیون تومان عنوان کرد.

در این فیلم که نمایش آن در شهرستان‌ها از ابتدای هفته‌ی پیش رو شروع خواهد شد، پژمان بازغی، چنگیز جلیلوند، رعنا آزادی‌ور، پریناز ایزدیار و امیر علی دانایی به ایفای نقش میپرداند.

«این سیب هم برای تو» داستان دو دختر جوان است که با هم دوست هستند و در حالی که یکی از آنها نامزد دارد، رابطه‌ی عاشقانه‌ای بین نامزد دختر با دوست او برقرار شده است.

فیلم «جامه‌دران» نیز پس از 16 روز نمایش 370 میلیون تومان فروخته است.

اکبر شاپوری مدیر پخش فیلم بشرا فیلم، فروش فیلم «جامه‌دران» را پس از 16 روز نمایش در تهران با 19 سالن، 280 میلیون و پانصد هزار تومان و در شهرستان‌ها پس از 10 روز نمایش در 14 سالن 90 میلیون تومان فروش داشته است.

این فیلم به کارگردانی حمیدرضا قطبی که مهتاب کرامتی،باران کوثری،‌ مصطفی زمانی،‌ پگاه آهنگرانی در آن به ایفای نقش می‌پردازند، درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند.


7435280
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است