استانی 19:29 - 29 مهر 1400
خبر تکمیل می شود
ایسنا/خراسان رضوی دقایقی پیش با حضور وزیر کشور مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی معارفه شد

محمدصادق معتمدیان، استاندار سابق خراسان رضوی، در این مراسم اظهار کرد: از همه حمایت هایی که طی این مدت از مدیریت استان شد، تشکر می کنم. حمایت های آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد، با وجود بحران های زیادی که طی یک سال اخیر در حوزه امنیتی و شیوع ویروس کرونا ایجاد شد، بسیار دلگرم کننده بود. همچنین آیت الله مروی، تولیت آستان قدس نیز حمایت های مادی و معنوی زیادی از استان داشتند در مدیریت مبارزه با کرونا کمک های زیادی به مدیریت استان ارائه کردند.

وی ادامه داد: در کنار این موارد از همراهی بی شائبه اعضای شورای تامین استان، دادگستری استان، سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی تشکر می کنم. علی رغم اینکه مشکلات افغانستان می توانست ما را دچار بحران کند اما با حمایت های صورت گرفته از طرف این عزیزان مشکلی ایجاد نشد.

معتمدیان تصریح کرد: اقدامات اعضای شورای اداری استان نیز قابل تقدیر است که شبانه روزی در کنار مدیریت استان قرار گرفتند. همچنین از تلاش همکارانم در استانداری خراسان رضوی نیز کمال تشکر را دارم. قدردانی ویژه ای نیز از آیت الله رئیسی می کنم که شرایطی فراهم کردند که در استان شهیدپرور آذربایجان غربی توفیق ادامه خدمت داشته باشم.

استاندار سابق خراسان رضوی تصریح کرد: تلاش ما حل مشکلات مردم استان بود و بابت کوتاهی ها و کاستی ها از مردم این استان عذرخواهی می کنم.

خبر تکمیل می شود


11282797
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است