استانی 15:56 - 17 آذر 1400
فرمانده ناوگان شمال نداجا:
ایسنا/گیلان فرمانده ناوگان شمال نداجا، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره ایجاد نیروی دریایی در خور و در شان نظام و ملت، یادآور شد: با اهتمام کشورهای همسایه، دریای خزر همواره دریای صلح و دوستی بوده و سیاست ما بر همین اصل استوار بوده و تلاش برای برقراری صلح و دوستی ادامه دارد.

برای برقراری صلح و دوستی در دریای خزر تلاش می کنیم

ناخدا یکم عرشه حمیدرضا سعادت در حاشیه مراسم معارفه فرمانده جدید ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه خود را سرباز نظام و در خدمت ملت بزرگ ایران می دانم، اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امانتدار نظام و مردم است.

وی حفظ آمادگی و ارتقای توان رزمی و دفاعی ناوگان شمال نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی را در صدر برنامه ها دانست و افزود: برنامه های محوری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را با دو محوز نیروی انسانی و تجهیزات دنبال می کنیم.

فرمانده جدید ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انسانی ولایتمدار و باغیرت را سرمایه نظام دانست و تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و متعهد همواره در عرصه های ملی و بین المللی حضور با اقتدار داشته است.

ناخدایکم سعادت، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره ایجاد نیروی دریایی در خور و در شان نظام و ملت، یادآور شد: با اهتمام کشورهای همسایه، دریای خزر همواره دریای صلح و دوستی بوده و سیاست ما بر همین اصل استوار بوده و تلاش برای برقراری صلح و دوستی ادامه دارد.

وی برگزاری رقابت های جام دریا با حضور نیروی دریایی ارتش های کشورهای حاشیه دریای خزر را فرصت خوبی برای ارتقای تعامل و دوستی دانست و گفت: امسال این رقابت ها با حضور ۴۰۰ ورزشکار در ناوگان شمال برگزار شد.

انتهای پیام


11356774
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است