استانی 20:50 - 11 بهمن 1393
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: تربیت نیروی انسانی کارآمد فرهنگی رمز اقتدار کشور است و امروز در تمام دنیا نیروها و منابع انسانی کارآمد نقش ویژه‌ای را در تعالی آن کشورها دارند.

تربیت نیروی انسانی کارآمد رمز اقتدار کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار،سید محمد بیاتیان عصر امروز در مراسم افتتاح مدرسه پسران علوم و معارف اسلامی صدرا که با حضور معاونت امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور، مدیرکل تبلیغات اسلامی، امام جمعه و مسئولان شهرستان بیجار، اظهار کرد: در ایامی که ما با مشکلات بودجه‌ای مواجه هستیم افتتاح این گونه پروژه‌ها بارقه‌های امید را در دل مردم ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: رسالت دبیرستان صدرای بیجار نیز همچون سایر دبیرستان‌های صدرا در سراسر کشور، تربیت نیروی انسانی کارآمد فرهنگی برای انقلاب اسلامی است و امروز در تمام دنیا نیروها و منابع انسانی کارآمد نقش ویژه‌ای را در تعالی آن کشورها دارند.

بیاتیان به دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در جنگ نابرابر با وجود کمبودها، نبود موشک‌ها، سلاح‌ها و هواپیماها با قدرت ایمان و اعتقادات راسخ در برابر دنیا ایستادیم.

نماینده مردم بیجار، حسن‌آباد‌ یاسوکند و بابارشانی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز اگر در بحث انرژی هسته‌ای و حقوق بشر کارشکنی‌هایی برای کشورمان ایجاد می‌شود به دلیل همین قدرت نرم و اعتقادات راسخ ملت ایران است و دشمنان می‌خواهند ما را از مسیر متعالیمان منحرف سازند.

وی افزود: دشمن به دلیل ترس از انقلاب اسلامی و اقتدار آن در جهان اذعان بر رد این انقلاب را دارد و مبحث هسته‌ای را بهانه‌ای برای تحقق بخشیدن به اهدافشان در نظر گرفته‌اند.

بیاتیان خاطر نشان کرد: مشکل اصلی دشمنان، جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و قدرت نرم ایران در دنیاست و آنان در برابر این اقتدار و عزت ایرانیان ناامید و سردرگم شده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نیروهای تربیت شده و کارآمد در مدارس علوم و معارف صدرا سربازان جنگ نرم کشور هستند و باید اینگونه مدارس تقویت شوند.

بیاتیان خاطرنشان کرد: در برابر اسلام آمریکایی که داعش و القاعده را پرورش می‌دهد و اسلام جعلی به دنیا صادر می‌کنند، تربیت نیروی انسانی متعهد مبتنی بر ارزش‌های دینی بسیار مهم است.

وی افزود: شهرستان بیجار به عنوان تنگه احد انقلاب اسلامی مطرح بوده و به تعبیر مقام معظم رهبری پایگاه اهل بیت(ع) در تمامی ادوار بوده و مردمان این دیار همواره در خدمت نظام و انقلاب بوده‌اند و باید تربیت نسل جوان و آینده‌ساز مبتنی بر آموزه‌های دینی و اسلامی در اولویت باشد.


5744814
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است