اجتماعی 10:36 - 03 تیر 1396
بیانیه جمعی از زنان فعال سیاسی اجتماعی در حمایت از عملیات موشکی سپاه در دیروالزور:
جمعی از زنان فعال سیاسی اجتماعی با انتشار بیانیه ای در حمایت از عملیات موشکی سپاه در دیروالزور علیه داعش از مجلس شورای اسلامی خواستند پاسخی قاطع و دندان شکن به تحریم های جدید کنگره آمریکا و رئیس جمهور این کشور بدهد تا در پسابرجام فصل جدیدی از مناسبات سیاسی ایران در مقابل دشمنی های این قدرت پوشالی جهان رغم بخورد.

مجلس پاسخی قاطع و دندان شکن به تحریم های آمریکا بدهد/ پسابرجام فصل جدیدی از مناسبات سیاسی در مقابل دشمنی های آمریکا

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، جمعی از زنان فعال سیاسی اجتماعی با انتشار بیانیه ای حمایت خود را از عملیات موشکی سپاه در دیروالزور علیه داعش اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است:

«سَیَعْلَمُ الَّذینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ»؛ «آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی باز می گردند.»

با سلام و درود بر ارواح طیبه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای عملیات تروریستی 17 خرداد ماه و با ادای احترام و سلام به فرمانده کل قوا، حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) که سیلی کوچکی از جانب فرزندان دلیرش، صدایی مهیب و شکننده برای دشمن به ارمغان آورده است.

 بار دیگر شاهد غرورآفرینی پاسداران رشید و جان برکف انقلاب اسلامی در دفاع از خاک وطن بودیم که مرهمی مؤثر برای داغ شهدای ترور مجلس و مرقد مطهر امام راحل علیه السلام است.

پاسداران انقلاب اسلامی به فرماندهی امام خامنه ای، لیله القدری را رقم زدند که نه تنها جسارت اخیرا به ساحت و امنیت ملت ایران را جبران کرد بلکه جان تازه ای به غرور ملی ملت عظیم ایران داد و قدرت فزاینده آنها را به رخ دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای کشاند به همان میزان که باعث آرامش و شادی قلوب مستضعفان و مظلومان جهان شد.

اگر چه بر روی این 6 موشک جمله ای نوشته نشده بود! اما پیام پرتاب آنها به قلب گروهک تروریستی داعش این است: « ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / عِرض خود میبری و زحمت ما میداری» و به جهانیان ثابت کرد که ایران، انگلیس و فرانسه و تهران، لندن و پاریس نیست بلکه این آب و خاک شهیدپرور در مقابل تروریسم سد محکم و نفوذ ناپذیری در منطقه خاورمیانه و علیه هر گروهی از جمله داعش و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای اوست.»

ما جمعی از مادران و زنان فعال سیاسی و اجتماعی ضمن قدردانی از این اقدام انقلابی و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر خود به داشتن چنین فرزندان دلیر و یاران آخرالزمانی امام حسین علیه السلام می بالیم و از مجلس شورای اسلامی می خواهیم که با دادن پاسخی قاطع و دندان شکن به تحریم های جدید کنگره آمریکا و رئیس جمهور نیمه دیوانه این کشور بدهد تا در پسابرجام فصل جدیدی از مناسبات سیاسی ایران در مقابل دشمنی های این قدرت پوشالی جهان رغم بخورد.


9198871
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصد‌هایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۳۰ فروردین تا شنبه ۰۱ اردیبهشت ماه در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است