اجتماعی 11:11 - 28 شهریور 1393
دزفول - ایرنا - سقوط اعضای یک خانواده اهوازی از درون قایق تفریحی به رودخانه دز در دزفول به غرق شدن سه نفر منجر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از شاهدان ، این حادثه که حوالی ساعت 23 پنجشنبه شب در تفریحگاه ساحلی ' علی کله ' دزفول رخ داد چهار نفر اعضای یک خانواده به رودخانه سقوط کردند.



شاهدان حادثه همچنین اظهار داشتند:این افراد که شامل پدر و مادر و دو کودک آنان می باشند برای تفریح به دزفول سفر کرده بودند که هنگام قایق سواری دچار حادثه شدند.



در این حادثه که در تاریکی شب رخ داد مادر خانواده نجات داده شد اما از پدر و دو کودک وی از جمله کودک شیرخوار خبری نیست.



به دلیل تاریکی هوا نیروهای امدادی شب گذشته نتوانستند حادثه دیدگان را یاری کنند و تاکنون اجساد آنها نیز از رودخانه پیدا نشده است.



اعضای این خانواده که برای تفریح از اهواز به منطقه گردشگری علی کله دزفول سفر کرده بودند به دلیل نامعلوم و بدون واژگون شدن قایق به رودخانه دز سقوط کردند.



شهردار دزفول ضمن تایید بروز این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: طبق اطلاع واصله از منابع مختلف شکستگی فرمان قایق و برخورد آن با صخره منجر به سقوط این افراد به رودخانه شده است اما صحت این ادعا در دست بررسی است.



' محمدرضا کرمی نژاد ' همچنین در خصوص قایق سواری در ساعات تاریکی شب نیز گفت: قایق های تفریحی در منطقه علی کله تا ساعت هشت شب ( ساعت 20 ) زیر نظر شهرداری اجازه فعالیت دارند اما برخی قایقرانان بنا به اصرار مسافران و برای کسب در آمد بعد از ساعت 20 خودسرانه اقدام به حمل مسافر می نمایند.



وی همچنین در خصوص علت نپوشیدن جلیقه نجات از سوی مسافران و گردشگران گفت:



جلیقه نجات در ایستگاه قایق سواری شهرداری وجود دارد اما برخی مسافران به هر دلیل از پوشیدن جلیقه امتناع کرده اما سکاندار نباید اجازه دهد افراد فاقد جلیقه سوار قایق شوند.



شهردار دزفول افزود: تلاش برای یافتن اجساد قربانیان توسط افراد محلی و قایقرانان ادامه دارد اما تا ساعتی دیگر با کاهش دبی رودخانه دز عملیات تجسس توسط نیروهای امدادی آغاز می شود.



علاوه بر نجات جان بیش از 130 نفر از گردشگران از رودخانه دز از ابتدای امسال تاکنون بیش از 10 تن نیز در نقاط مختلف این رودخانه حین شنا غرق شدند.



منطقه گردشگری علی کله دزفول در ساحل رودخانه دز از ابتدای امسال تاکنون پذیرای گردشگران از شهرهای مختلف کشور به ویژه استان خوزستان بوده است.



648

انتهای پیام /*


4749956
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوان که در اقدامی هولناک مادرش را به قتل رسانده، در حالی قرار است بزودی پای میز محاکمه بایستد که مدعی است بدگویی‌های پدرش باعث شده تا او از مادرش متنفر شود و دست به جنایت بزند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» چهار زندانی محکوم به مرگ سحرگاه چهارشنبه برای اجرای حکم در زندان قزل‌حصار پای چوبه دار رفتند، اما سه نفر از آنها با دریافت مهلت و قبول درخواست اعاده دادرسی درپرونده‌شان به سلول خود برگشتند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جنایتکار وقتی فهمید همسر اولش از ازدواج او باخبر شده وی را به باغی کشانده و به قتل رساند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصد‌هایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است