ورزشی 09:08 - 04 آبان 1393
قطب کشتی فرنگی کشور یک سالن استاندارد ندارد
دارنده نشان طلای بازیهای آسیایی اینچئون گفت: پس از هر مسابقه سیل عظیمی از نوجوانان و جوانان اندیمشکی به سوی این رشته می آیند در حالی که سالن کشتی این شهرستان گنجایش این استقبال را ندارد.

نوجوانان، پشت درهای سالن کشتی اندیمشک!

حبیب‌الله اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: در شهرستان جویبار که شاید نصف شهرستان اندیمشک هم نیست، خانه کشتی خوب و در اندازه مطلوب وجود دارد ولی در باشگاه ما در اندیمشک دو تشک کشتی پهن شده است که این سالن هم برق، کولر و آبسردکن مناسبی ندارد.

این ملی‌پوش اندیمشکی افزود: من معتقدم در همان محیط و نه در مکان دیگر می توان یک سالن با یک فضا و امکانات بیشتر تدارک دیده شود. بعد از هر مسابقه‌ای سیل عظیمی از نوجوانان و جوانان به سمت کشتی می آیند در حالی که آن سالن گنجایش این استقبال را ندارد.

وی همچنین در مورد حضورش در مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی گفت: متاسفانه مسابقات جهانی به اندازه بازیهای آسیایی پوشش داده نمی شود که مردم ببینند در مسابقات جهانی هم چه اجحافی در حق ورزشکاران می شود. در مسابقات جهانی متاسفانه یک ناداوری باعث شد که نتوانم مدال مورد نظرم را به دست آورم و به همین دلیل یک ناراحتی از این رقابت ها داشتم و خدا کمکم کرد و در یک فاصله خیلی کم، در بازیهای آسیایی توانستم روسفید خارج شوم و تا حدودی آن شکست و ناداوری را فراموش کنم و ان‌شاالله بتوانم برای رقابت های آینده آماده شوم.

اخلاقی در ادامه با تشکر از سیدحسین مرعشیان، رییس هیات کشتی خوزستان گفت: جا دارد از مرعشیان که تحصیلکرده و قهرمان این رشته بوده است و همچنین مربیانمان، برادران اسفندیاری‌فر تشکر کنم.

وی در پایان درباره مراسم تجلیل از قهرمانان که هفته گذشته در استانداری خوزستان برگزار شد، خاطر نشان کرد: من این مراسم را به فال نیک می گیرم. سه ماه پیش نیز چنین مراسمی برگزار شد. وقتی ما در چنین مراسمی می‌توانیم استاندار و معاون وی را ببینیم و مشکلات اشتغال و مالی‌مان را مطرح کنیم، واقعا جای تقدیر دارد.

انتهای پیام


5039827
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال تهران به تمرینات این تیم برای دیدار‌های باقی مانده لیگ برتر ملحق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی مهدی پور هافبک استقلال به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار هفته بیست و دوم مقابل مس رفسنجان ادامه فصل را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل شکایت از سوی فراجا در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی بااشاره به لغو بازی این تیم و فجرسپاسی در هفته بیست و هشتم لیگ یک، گفت: در زمین خودمان باخت نداشته‌ایم و می‌خواستیم با تمام توان بازی کنیم و حق کسی ضایع نشود که متاسفانه یکسری عوامل نگذاشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیومی از بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال نساجی گفت: چند سالی می‌شود که نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند شاید به بازی جام حذفی نرسد، اما به بازی با سپاهان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند شاید به بازی جام حذفی نرسد، اما به بازی با سپاهان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نراتزوری با پیروزی مقابل روسونری، بیستمین اسکودتوی تاریخ خود را به رویایی‌ترین شکل ممکن کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نواک جوکوویچ به عنوان بهترین ورزشکار جهان در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است