اجتماعی 16:35 - 03 بهمن 1395
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: حجم آوار محل پلاسکو بالاست و به هزاران تن می‌رسد و بر همین اساس فکر می‌کنیم ظرف سه تا چهار روز آینده به پایان برسد.

به گزارش مهر، جلال ملکی با اشاره به فعالیت ۶ دستگاه بیل مکانیکی حرفه‌ای و زنجیره‌ای در محل حادثه پلاسکو اظهارکرد: یکی از نگرانی‌های ما وجود یک آوار بتنی بسیار سنگین در ضلع غربی بود که صبح امروز در یک عملیات بسیار حساس و نفس‌گیر این آوار بتنی با دو دستگاه بیل مکانیکی به حالت ایمن سازی شده در آمد و به سمت پایین حمل شد .

وی افزود: با آواربرداری از ضلع غربی شرقی و جنوبی به پیکر هیچ یک از شهدا نرسیدیم. در ضلع جنوبی و شرقی عملیات نخاله برداری انجام شد و در حال حاضر تنها ضلع غربی باقی مانده است .

ملکی با اشاره به شایعاتی مبنی بر پیدا کردن پیکر یکی از شهدا طی ساعات گذشته عنوان کرد: طبیعی است که در عملیات آواربرداری به وسایل متعلق به آتش نشان‌ها روبرو شویم . ساعتی قبل نیز یک کلاه، یک دستگاه تنفسی و... برخورد کردیم و باورمان بر این بود که در این منطقه پیکری وجود داشته باشد. کنکاش‌های لازم را انجام دادیم و در نهایت چیزی یافت نشد.

به گفته وی، تا این لحظه هیچ پیکری پیدا نشده است و آمار همان آمار قبلی است.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که علت اصلی حادثه پلاسکو چه بوده است، تصریح کرد: برای پاسخ دادن به این سئوال باید منتظر ماند تا عملیات به طور کامل انجام شود و کارشناسان در محل حاضر شوند. احتمالا تمام مستندات تا حد زیادی از بین رفته‌اند و علت حادثه در نهایت باید با تحقیقات میدانی، آزمایشی و صحبت با مالکان بررسی شود. در حال حاضر علت یابی این موضوع در اولویت ما نیست.

وی در پایان با اشاره به زمان اتمام آواربرداری گفت: حجم آوار بالاست و به هزاران تن می‌رسد. براین اساس فکرمی کنیم ظرف سه تا چهار روز آینده به پایان برسد.


8698986
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در راستای حفاظت از یوزپلنگ ایرانی با همکاری بخش خصوصی، ۵۰۰ هزار هکتار به زیستگاه این گونه در خطر انقراض در اطراف منطقه توران در سمنان اضافه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید گفت: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در یک بازی فوتبال گفت: توانمندی در رفع آسیب و حل مساله است نه پاک کردن صورت مساله.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی طی یک عملیات در محور قم به تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه بیش از ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون نظارت دیوان عالی کشور گفت: ۱۰۰ درصد ابلاغ‌های دیوان عالی کشور به صورت الکترونیکی است چرا که دادرسی در دیوان به صورت غیر حضوری و از قبل آماده شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان ربودن زن جوان در شادآباد، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: رفتار و عملکرد پلیس باید به گونه‌ای باشد که فرصت تهدید را از دشمنان بگیرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است