استانی 21:21 - 03 بهمن 1395
نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌شرقی تاکید کرد:
تبریز - نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: ولایت ‌مداری شاخصه مهم در تایید صلاحیت کاندیداهای شورای شهر باشد.

ولایت ‌مداری شاخصه مهم در تایید صلاحیت کاندیداهای شورای شهر باشد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری عصر امروز یک شنبه در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید از افراد ناشایست برای ورود به انتخابات شورای شهر و روستاها جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه در گزینش افراد رضایت پروردگار و مر قانون باید معیار قرار داده شود، ابراز داشت: کسی که وارد شورای شهر می شود باید از اوضاع فعلی جامعه خبر داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌شرقی با اشاره به اینکه مسئله تعهد نیاز ضروری است، ادامه داد: اطلاع داشتن از اوضاع اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای کاندیداها واجب است.

وی با بیان اینکه باید کاندیداها تخصص نیز داشته باشند، اظهار داشت: کاندیداهایی که برای انتخابات شوراهای شهر و روستا تایید صلاحیت می شوند باید به انقلاب پایبند باشند.

آیت الله مجتهد شبستری با تاکید بر اینکه در کشور ما شورای شهر و روستا در قانون اساسی آمده است، ادامه داد: این شورا در حد اهمیت مجلس شورای اسلامی نیست.

وی ادامه داد: از وظایف اصلی شورای شهر انتخاب شهردار است.

امام جمعه تبریز سپس افزود: مبادا افراد به هوای رسیدن به شهرت و سود دنیوی وارد شوراهای شهرها و روستاها شوند و باید در تایید صلاحیت افراد دقت کرد.


8700025
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است