استانی 12:29 - 06 تیر 1401

اردبیل میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری بزرگسالان قهرمانی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه صمدیان پیش از ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری این مسابقات در اردبیل اظهار کرد: با رایزنی با فدراسیون دوچرخه‌سواری و با توجه به استعدادهای ورزشی موجود در اردبیل، امسال شاهد برگزاری مسابقات مختلف کشوری و منطقه‌ای خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه اردبیل استعدادهای دوچرخه‌سواری بالایی در کشور دارد، تصریح کرد: مسابقات دوچرخه‌سواری بزرگسالان قهرمانی کشور در بخش‌های استقامت جاده و تایم تریل انفرادی در اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل به قهرمانی بانوان این استان در مسابقات متعدد کشوری و استانی اشاره کرد و گفت: رونق گرفتن فعالیت‌های هیئت دوچرخه‌سواری در اردبیل مرهون تلاش‌های ورزشکاران این رشته است و ما در کنار ترویج ورزش نسبت به معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان نیز اقدام می‌کنیم.

صمدیان با بیان اینکه گردشگری با دوچرخه در گسترش ورزش همگانی در سطح جامعه نیز مؤثر است، افزود: حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در اردبیل سبب می‌شود تا ما بتوانیم فرهنگ غنی خود را به تمام نقاط ایران حتی جهان صادر کنیم.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات از روز سه‌شنبه هفتم تیرماه تا روز یکشنبه ۱۲ تیرماه به مدت پنج روز به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: اردبیل میزبان شایسته‌ای برای مسابقات دوچرخه‌سواری است که امیدواریم با حمایت نهادهای فرهنگی و ورزشی در اردبیل شاهد برگزاری مسابقه‌ای در خور و شأن نام اردبیل باشیم.

صمدیان از حضور بیش از ۷۰ رکاب‌زن در ۲ بخش بانوان و آقایان در این رقابت‌ها خبر داد و اضافه کرد: مسابقات تایم تریل هر ۲ بخش در مسیر دور دریاچه شورابیل و مسابقات استقامت بانوان در مسیر شهرک کوثر و آقایان جاده اردبیل – مشگین‌شهر برگزار خواهد شد.

وی با تقدیر از مسئولان فدراسیون دوچرخه‌سواری بیان کرد: با اینکه میزبانی اردبیل مدت زمان کوتاهی است اعلام شده ولی تلاش می‌شود میزبان شایسته‌ای برای شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها باشیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی در این سطح علاوه بر رشد و توسعه ورزش استان سبب شناساندن و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد.


11606556
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است