استانی 00:26 - 04 اردیبهشت 1393
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم خبر داد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم از برگزاری 50 نشست تخصصی علمی و فرهنگی در دانشگاه آزاد جم خبر داد.

برگزاری 50 نشست تخصصی علمی و فرهنگی در دانشگاه آزاد جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد کارگر چهارشنبه‌شب در نشست مسئولان دانشگاه آزاد با فرماندار جم اظهار داشت: دانشگاه آزاد جم در چند سال اخیر موفقیت‌های خوب و قابل توجهی داشته و با وجود کمبود امکانات و تجهیزات به نتایج خوبی رسیده است.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری تاکید زیادی بر بهبود سطح کیفی تعلیم و تربیت در این مجموعه دانشگاهی داریم و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم گزارشی از نحوه شروع به‌کار، تعداد اساتید و دانشجویان به فرماندار ارائه کرد و یادآور شد: دانشگاه آزاد جم نسبت به سایر دانشگاه‌ها رشد سریع‌تری داشته است.

کارگر از برگزاری 50 نشست تخصصی علمی و فرهنگی در دانشگاه آزاد جم خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری بیش از 50 نشست علمی و فرهنگی به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از افتخارات دانشگاه آزاد جم در طول عمر کوتاه خود است.

وی از راه‌اندازی دو رشته جدید کارشناسی ارشد از مهر 93 در دانشگاه آزاد جم داد و تصریح کرد: افزایش رشته‌های دانشگاهی به ویژه در تحصیلات تکمیلی مورد تاکید و توجه قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم افزود: از مسئولان و متولیان امور می‌خواهیم در راستای رفع مشکلات و معضلات دانشگاه آزاد جم اهتمام ورزند تا شاهد اعتلای این مجموعه باشیم.

کارگر تاکید کرد: تقویت اعضای هیئت علمی و افزایش امکانات و تجهیزات برای اساتید و دانشجویان امری مهم است که امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی محقق شود.

تعدادی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جم نیز در این نشست به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مسائل علمی، دانشگاهی و فرهنگی پرداختند.


3561600
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است