استانی 20:54 - 11 بهمن 1393
استاندار هرمزگان خبر داد
نماینده عالی دولت در هرمزگان از افتتاح 589 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 744 میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر در این استان خبر داد.

بهره‌برداری از 589 پروژه عمرانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، جاسم جادری با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر 589 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 744 میلیارد تومان در سراسر استان هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف اجرایی شده که شامل 59 پروژه در بخش آموزش، 101 پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات، 87 پروژه در بخش انرژی، 9 پروژه بازرگانی و تعاون، 15 پروژه در بخش بهداشت و سلامت، 13 طرح در زمینه تربیت‌بدنی، 43 پروژه حمل و نقل، دو پروژه رفاه و تامین اجتماعی، 10 طرح صنعت و معدن، یک پروژه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، 34 پروژه در بخش کشاورزی و منابع طبیعی، 212 پروژه مسکن و عمران شهری و روستایی و سه پروژه در بخش منابع آب است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: این پروژه‌ها در 13 شهرستان استان هرمزگان اجرایی شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

جادری خاطر نشان کرد: در دهه فجر سال گذشته 443 پروژه در هرمزگان افتتاح شده بود که امسال تعداد این پروژه‌ها به 589 پروژه افزایش یافته است.


5744825
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است