استانی 16:03 - 03 بهمن 1395
معاون استاندار همدان:
همدان - معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: روحیه توسعه‌طلبی و نشاط سیاسی و اجتماعی باید همواره در جامعه تقویت شود.

روحیه توسعه‌طلبی و نشاط سیاسی باید در جامعه تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدابراهیم الهی‌تبار ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار فامنین بابیان اینکه در فامنین نشاط سیاسی و اجتماعی خوبی وجود دارد، گفت: مردم شهرستان فامنین توسعه‌طلب هستند.

وی با بیان اینکه فامنین به عنوان نخستین منطقه‌ شهرداری مردمی تشکیل داد و الگویی برای کل کشور شد، گفت: باید روحیه توسعه‌طلبی و نشاط سیاسی و اجتماعی همواره وجود داشته باشد، ادامه داد: اگر نشاط وجود نداشته باشد، جامعه دچار مشکل می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه شهرستان فامنین ۴۲ هزار نفر جمعیت دارد، تاکید کرد: مردم شهرستان فامنین انسان‌های واقع‌بینی هستند و واقعیت‌ها را به‌ خوبی درک می‌کنند.

نباید به‌ مسئولیت‌ها به عنوان یک طعمه نگاه کرد

الهی‌تبار با بیان اینکه خدمت در این دیار یک فرصت است و مسئولیت فرصتی برای خدمت است، گفت: نباید به‌ مسئولیت‌ها به عنوان یک طعمه نگاه کرد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم دولتی برگرفته از ارزش‌ها است، عنوان کرد: کشور شرایط سختی را دارد و دولت مظلومانه کار می‌کند کمااینکه دولت در شرایط بدی کشور را تحویل گرفت بطوریکه تورم، نرخ رشد اقتصادی، وضعیت بین‌المللی و وضعیت اقتصادی مردم مناسب نبود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه باید امنیت ویژه‌ای ایجاد کرد تا سرمایه‌گذار احساس امنیت کرده و سرمایه‌گذاری کند، تأکید کرد: اشتغال به معنی سرمایه‌گذاری و صادرات و واردات است و موازنه آن باید به نفع صادرات باشد.

وی با بیان اینکه برای انسجام ملی و وحدت ملی باید از همه ظرفیت‌ها استفاده و از همه سرمایه‌های کشور دفاع کرد، افزود: ماهیت نظام جمهوری اسلامی ضد استکبار و ضد استبداد است.

دهه فجر باید فرصتی برای انسجام ملی، وحدت و افزایش سرمایه‌های اجتماعی باشد

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان به در پیش بودن دهه فجر اشاره کرد و گفت: مناسبت‌هایی مانند دهه فجر باید فرصتی برای انسجام ملی، وحدت و افزایش سرمایه‌های اجتماعی باشد.

امام‌ جمعه فامنین نیز با بیان اینکه جریان‌های سیاسی در فامنین اتفاق افتاده و منقضی شده است، افزود: فامنین چوب جریان‌های سیاسی را خورده و اکنون نیاز به کار کردن دارد.

حجت‌الاسلام رضا مصباح با اشاره به اینکه جریان‌های جیب‌دوز و کیسه‌باف نیرو و توان را مستهلک کرده‌اند، ادامه داد: در فامنین مسئول به‌ جای اینکه تمام حواس خود را متمرکز در کار کند، مجبور است به مباحث دیگری بپردازد.

وی با اشاره اینکه فامنین یک شهرستان ضربه‌پذیر است و اگر کار به‌ صورت زیربنایی انجام نشود و نگاه مسئولان به فامنین ویژه نباشد، شهرستان چالش‌های بزرگی خواهد داشت، گفت: با وجود کارهای انجام‌ شده در شهرستان فامنین انتظار بر استمرار این کارها است تا خلأها جبران شود.

سرپرست فرمانداری فامنین نیز با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های منطقه فامنین حس قدرشناسی است، اظهار داشت: قدرشناسی مردم وظیفه خدمت گذاران را سخت‌تر می‌کند.

همه در چارچوب نظام فکر می‌کنیم

سید مجید شماعی با بیان اینکه افکار افراد متفاوت است اما متضاد نیست، عنوان کرد: همه در چارچوب نظام فکر می‌کنیم.

سرپرست فرمانداری فامنین تاکید کرد: فردی که به میدان آمده نیاز به کمک دارد تا بهترین خدمت را به مردم داشته باشد.

فرماندار سابق فامنین نیز با اشاره به اینکه دو نیروگاه خورشیدی در شهرستان فامنین با سرمایه‌گذاری خارجی ایجاد شده است، افزود: وقتی آرامش در کشور وجود دارد سرمایه‌گذاری نیز اتفاق می‌افتد.

ظاهر پورمجاهد بابیان اینکه وحدت و انسجام را به هم نزنید چراکه نیاز امروز جامعه وحدت است، گفت: انسجام و همدلی خوبی در فامنین حاکم است هرچند نقدهایی نیز وجود دارد.

وی افزود: شهرستان فامنین استعداد کارهای بزرگ را دارد و تاکنون برای ساختمان فرمانداری فامنین ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.


8698847
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است