استانی 13:36 - 07 بهمن 1398
رئیس جهاد دانشگاهی استان:
ایسنا/آذربایجان غربی رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: در مجموع ۳۳۰ رویداد شاخص و وزین فرهنگی به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در دانشگاههای آذربایجان غربی اجرا می شود.

۳۳۰ رویداد فرهنگی شاخص به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در دانشگاههای آذربایجان غربی اجرا می شود

دکتر امین رستم زاده امروز هفتم بهمن ماه در دومین جلسه کارگروه دانشجویی ستاد بزرگداشت استان که در سالن جلسات واحد برگزارشد،  اظهار کرد:از مجموع برنامه های پیش بینی شده به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 22 عنوان برنامه نیز به مناسبت بزرگداشت شهید سپهبد سردار سلیمانی  در دانشگاههای استان برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته دانشجویی بزرگداشت ستاد دهه فجر استان اظهار کرد:از مجموع ۳۳۰ عنوان رویداد و برنامه فرهنگی 160 رویداد فرهنگی شاخص و وزین در سطح دانشگاههای ارومیه و 170 عنوان نیز در سطح دانشگاههای شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

دکتررستم زاده گفت: دشمن در صدد است حضور دانشگاهها درمراسمات دهه فجر و انقلابی را کمرنگ نشان دهد در حالیکه حضور دانشگاهها امسال با توجه به مسایل اخیر پررنگ تر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، دکتر رستم زاده با اشاره به اینکه امسال ویژه برنامه مشترک مناسبتی مشترک دانشگاهها با موضوع تبیین آراء و شخصیت شهید سپهبد سلیمانی خواهد بود گفت: خون شهید سلیمانی از خود سردار سلیمانی هم برای نظام و هم برای آزاد اندیشان جهان پر برکت تر بود که در حال حاضر به دغدغه و چالش اصلی آمریکا تبدیل شده است.

رئیس کمیته دانشجویی بزرگداشت ستاد دهه فجر استان افزود:برنامه های فرهنگی متنوعی از جمله نشست های تخصصی، کرسی های آزاد اندیشی، برگزاری نمایشگاهها و اردوهای جهادی، جشنواره های دانشجویی با عنوان دهه عزت، اکران فیلم در سطح دانشگاهها، مسابقات ورزشی دانشجویی، برپایی حلقه های صالحین با موضوع ارمانهای انقلاب اسلامی، نشست های بصیرتی با موضوع دهه فجر، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، اعزام تیم های درمانی به مناطق محروم،  برپایی تریبون های آزاد دانشجویی، برگزاری شب شعر و خاطره نویسی، مسابقات عکاسی از راهپیمایی 22 بهمن و برپایی گفتمان های سیاسی در سطح دانشگاهها برگزار خواهد شد.

دکتر رستم زاده همچنین گفت: در راستای بصیرت افزایی با عنوان و یاد و  نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی 22 عنوان برنامه در دانشگاههای استان از سوی کمیته دانشجویی بزگداشت ستاد دهه فجر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه قطعا آمریکا توان رودررویی با فرماندهان جریان مقاومت را ندارد که همیشه از طریق پهباد یا عملیات ناجوانمردانه تروریستی از پشت خنجر میزند اظهار کرد: راه شهید سپهبد قاسم سلیمانی نوعی و وابسته به شخص نیست که با شهادتش تمام شود و محدود و محصور به این دنیا، بلکه یک فرهنگ است که می توانیم عطر و بوی آن را از فرزند خردسال تا کهنسال ترین شخص نه تنها در ایران بلکه در دنیا به عینه ببینیم.

وی ادامه داد: شخصیت سردار سلیمانی محدود و محصور در افکار جناحی و سایر دیدگاههای مادی نبود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان افزود: قطعا شهادت سپهبد سلیمانی و خون پاک شهید رویش های مبارکی خواهد داشت و آمریکا و اجانب با سراب ها اهداف خود را سیراب کرده اند و واقعیت چیز دیگری خواهد بود.

دکتر رستم زاده اظهار کرد: محبوبیت سردار در دل تمامی بشر و انسان های روی زمین، خدایی و غیر مادی است باید منشا و مولفه های این محدودیت استخراج، ریشه یابی و تسری، نهادینه سازی و فرهنگ سازی و گسترش یابد.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: باید با برنامه ریزی و کارهای پژوهشی علمی متناسب با ادبیات ذهنی جوان و دانشجوی امروز الگو و ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی با این همه محبوبیت و جذابیت ذهنی استخراج، مدل سازی به شکل یک فرهنگ ترویج و توسعه یابد.

وی با اشاره به اینکه برکت خون شهید قابل وصف نخواهد بود اظهار کرد: از جمله برکات خون شهدا پرشور بودن انتخابات راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن است که همه ساله این حضور مردم حماسی و پررنگ می شود.

انتهای پیام


10364962
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است