علمی فناوری 13:15 - 03 تیر 1396
مسئول امور دانشجویی گروه رسانه‌ای الفبای دانشگاه بوعلی سینا از اعطای تندیس پاسخگویی به پاسخگوترین مسئول دانشگاه خبرداد و گفت: این انتخاب براساس نظرسنجی از دانشجویان دانشگاه بوعلی انجام خواهد شد.

اعطای «تندیس پاسخگویی» به پاسخگوترین مسئول دانشگاه بوعلی

محمدرسول سرهنگی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی که تا کنون توسط گروه رسانه ای دانشگاه بوعلی صورت گرفته است، دکتر افخمی، معاون آموزشی دانشگاه، دکتر رسول سلیمانی مدیر امور دانشجویی دانشگاه، شهبازی رئیس اداره تغذیه دانشگاه و دکتر عروتی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه بوعلی به عنوان پاسخگوترین مسئولان دانشگاه بوعلی از طریق شبکه های اجتماعی معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه در ادامه این نظرسنجی عمومی اسامی این چهار مسئول در کانال تلگرامی دانشگاه اعلام می شود افزود: در زمان تعیین شده ای که در کانال اعلام می شود ،دانشجویان نظر خود را اعلام می کنند و یکی از مسئولان معرفی شده به منظور دریافت تندیس پاسخگویی معرفی می شود.

سرهنگی عنوان کرد: تامین کلیه هزینه های تبلیغات، تندیس و برگزاری این نظر سنجی توسط گروه رسانه ای الفبا تامین شده است.

مسئول اموردانشجویی گروه الفبای دانشگاه بوعلی در ادامه بیان کرد: هدف از اعطای تندیس پاسخگویی به پاسخگوترین مسئول دانشگاه نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی در میان مسئولان دانشگاه و روحیه مطالبه گری در میان دانشجویان بوده است.

وی همچنین گفت: دانشگاه بوعلی از معدود دانشگاه‌هایی است که مسئولان آن در اوقات خارج از ساعات کاری خود نیز به پاسخگویی به دانشجویان می پردازند.



انتهای پیام


9199837
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دانشمندان چینی آزمایشی ابداع کرده‌اند که سه نوع سرطان را تنها با یک قطره خون خشک شده و در عرض چند دقیقه تشخیص می‌دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و همچنین گروه آزمایشی علوم انسانی راس ساعت ۸ صبح شروع شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر علوم گفت: کنکور در ۱۹۱۳ حوزه امتحانی برگزار می شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان به دانش فنی ساخت موتور‌های ۶ سیلندر خورجینی بنزینی از طریق مهندسی معکوس دست یافت و طی مراسمی با حضور معاون علمی...
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مطالعه‌ای جدید نشان داده است «شب‌پره‌های بِلا» (Bella moths) از سم برای جذب جفت خود استفاده می‌کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» فرآیند برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از امروز صبح آغاز می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» محققان گوگل می‌گویند با وجودی که دستیار‌های هوش مصنوعی ابزار‌هایی مفید و کاربردی هستند، اما می‌توانند کاربران را از نظر عاطفی بیش از حد به خود وابسته کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا شنبه هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان سنجش گفت: یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند و میزان تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون امسال ۵۰ درصد است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر گروه پژوهشی کیفیت و ایمنی مواد غذایی پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی گفت: رژیم غذایی بدون گلوتن برای افراد دارای بیماری سلیاک توصیه می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است