استانی 19:58 - 02 مهر 1396
هاشمی در پیامی خطاب به استاندار جدید تهران:
تهران- استاندار سابق تهران در پیامی خطاب به محمد حسین مقیمی، استاندار جدید تهران تاکید کرد: استان تهران راهبردی ترین استان در سطح کشور است، که فرصت ها و ظرفیت های فراوانی را دربر دارد.

استان تهران راهبردی ترین استان در سطح کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین هاشمی، طی پیامی انتخاب محمد حسین مقیمی، به عنوان استاندار تهران را تبریک گفت.

هاشمی در بخشی از این پیام آورده است: کسب رأی اعتماد از هیئت محترم وزیران و انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان استاندار استان تهران حکایت از مشی مدبرانه،اعتدالی و سوابق ارزشمند شما در طول سال های متمادی خدمت دارد.

وی در این پیام استان تهران را به عنوان راهبردی ترین استان در سطح کشور دانست و خطاب به مقیمی اضافه کرد: استان تهران، فرصت ها و ظرفیت های فراوانی را دربر دارد که نیک به آن واقف هستید .

هاشمی در پیام تبریک افزود: وجود صنایع گوناگون، اقلیم زیستی متنوع، قومیت های متعدد و از همه مهم تر خیل عظیم جوانان پرشور و با ایمان از مزیت هایی است که این استان از آن برخوردار بوده و بر ارزش های بی انتهای این خطه افزوده است. 

بر اساس این گزارش، پیش از این سخنگوی وزارت کشور از انتخاب محمد حسین مقیمی به عنوان استاندار تهران در جلسه امروز هیات دولت به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی خبر داده بود.

مقیمی، تاکنون به عنوان قائم مقام وزیر کشور فعالیت می کرد.


9435807
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است