استانی 23:00 - 03 آبان 1393
معاون بسیج ستادکل نیروهای مسلح:
بوشهر- ایرنا - معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح گفت: طرح امر به معروف و نهی از منکر که با هماهنگی و حمایت نهادهای مختلف در مجلس شورای اسلامی کلید خورده مراحل پایانی خود را برای تبدیل شدن به قانون سپری می کند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) سردار 'حسین صالحی اصل' روز شنبه در نشست اعضای شورای سیاست گذاری ستاد احیای امربه معروف و نهی ازمنکر این استان اعلام کرد: با تصویب این طرح خلاء های قانونی موجود برطرف و قانون مدون و جامعی تصویب خواهد شد.



وی اظهار داشت: معاونت بسیج ستاد کل نیروهای مسلح نیز برای اجرای این قانون، 15 طرح را تدوین کرده که به زودی در اختیار ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان ها قرار می گیرد.



معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: در نشست هایی که با بیشتر نمایندگان مجلس، وزارتخانه ها و مسوولان اجرایی برگزار شده، آنها تمایل شان را برای اجرای فریضه مهم امربه معروف و نهی از منکر اعلام کرده اند.



سردار سرتیپ پاسدار صالحی اصل یادآور شد: از سال 91 خلاء های قانونی در اجرای امربه معروف و نهی ازمنکر بیش از پیش احساس شد که مهمترین مشکل، نبود قانون جامع امربه معروف و نهی ازمنکر برای اجرای آن بود.



وی گفت: از همان زمان نشست هایی با نمایندگان مجلس و دستگاه های مرتبط برای توجه بیشتر به این فریضه مقدس و تصویب قانون جامع در این زمینه برگزار شد.



صالحی اصل اضافه کرد: برای تصویب این قانون تلاش ها و هماهنگی هایی شد و تاکنون 37 نشست در این زمینه برگزار شده است.



معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: دستگاه های زیادی در این زمینه یا در حال فعالیت بودند یا مایل به اجرای این طرح بودند اما کارها بیشتر به صورت پراکنده انجام می شد و یکی از نکاتی که پس از نشست های مختلف با دستگاه های اجرایی انجام شد این بود که اعضا مایل بودند در جریان فعالیت های دیگر نهادها قرار گیرند تا هم از مزایای آن بهره ببرند و هم پیشرفت کارها را شاهد باشند.



فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر هم در این نشست با اشاره به اینکه این استان در زمینه امربه معروف و نهی ازمنکر یکی از استان های فعال کشور است، گفت: در تمامی 10 شهرستان استان بوشهر ستاد احیای امربه معروف و نهی ازمنکر ایجاد شده که همگی فعال هستند.



سردار سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری افزود: با توجه به موقعیت و بافت ویژه در چهار شهر خورموج، برازجان، کنگان و گناوه این طرح در این چهار شهر با گستردگی بیشتری اجرا می شود.



دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اضافه کرد: بیش از 400 تیم در زمینه امربه معروف و نهی ازمنکر در استان بوشهر آموزش های لازم و اصولی را دیده اند و آماده فعالیت در این زمینه هستند.



وی اضافه کرد: با همکاری میان این ستاد و ادارات دولتی طرح های تکریم ارباب رجوع و حجاب و عفاف اجرا می شود.



جمیری ادامه داد: با هماهنگی میان ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر و اصناف نیز این طرح ها در بازارها و مراکز خرید فعال است و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.



وی همچنین از اجرای طرح 'یادآوران' در مدارس استان بوشهر با موضوع امر به معروف و نهی ازمنکر خبر داد.ک/1



628**1613

انتهای پیام /*


5038405
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است