استانی 23:48 - 22 اسفند 1396
مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان خبر داد:
اهواز ـ مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: امشب ۲۳ مصدوم در حوادث مختلف چهارشنبه‌سوری این استان داشتیم که ۱۸ نفر آنها مربوط به چهارشنبه‌سوری است.

۱۸ نفر تاکنون در حوادث چهارشنبه‌سوری در خوزستان مصدوم شدند

رضا رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای شروع خدمات‌رسانی در شب چهارشنبه‌سوری تاکنون ۱۸ مصدوم مربوط به مراسم امشب داشتیم.

وی افزود: ۱۲ نفر از این مصدومان به بیمارستان طالقانی منتقل شدند که هشت نفر در بخش و چهار نفر در آی.سی.یو بستری شدند. همچنین چهار نفر نیز به‌صورت سرپایی درمان شدند.

مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان تصریح کرد: دو نفر از مصدومان نیز به بیمارستان شهر دزفول منتقل شدند.

رفیعی بیان کرد: مصدومان مراسم شب چهارشنبه‌سوری سه نفر از اندیمشک، یک نفر لالی، هشت نفر اهواز، دو نفر امیدیه، یک نفر بندر امام، دو نفر دزفول و یک نفر ماهشهر بودند.

وی عنوان کرد: پنج نفر از مصدومان هم هیچ ارتباطی به مراسم شب چهارشنبه‌سوری نداشتند که این افراد هم از شهرهای اهواز و اندیمشک بودند.


9713679
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است