ورزشی 16:35 - 16 تیر 1399

اختصاص هزار متر زمین برای ساختمان جدید فدراسیون موتورسواری

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از پیگیری های دکتر ناظمی در خصوص احداث سازه ای مدرن برای مجموعه اداری و تخصصی فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی و با موافقت وزارت ورزش و جوانان، یک قطعه زمین هزار متری به فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اختصاص پیدا کرد.

براساس این گزارش، پس از افتتاح و راه اندازی آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی و اختصاص 10 قطعه زمین به هیات های استانی و همچنین تخصص یک جایگاه به رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در موزه ملی ورزش ایران، این بار مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون پس از انجام بررسی های لازم و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مدیران شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در راستای ایجاد و توسعه زیر ساخت های به روز رشته موتورسواری و اتومبیلرانی از اختصاص زمین هزار متری در مجموعه ورزشی آزادی برای خانواده بزرگ این ورزش خبر داد. 

در این راستا و با برنامه ریزی انجام شده، پروژه ساختمان اداری مدرن و مطابق با استانداردها و معماری ورزشی جهت استقرار بخش های مختلف کمیته های اجرایی و فنی و تخصصی در دستور کار قرار گرفت. 

همچنین پیش بینی های لازم برای ایجاد امکانات رفاهی و پزشکی و تخصصی برای ورزشکاران، مربیان و سایر اعضای خانواده بزرگ این رشته انجام شد. 

اختصاص یک هزار متر زمین در شمال شرقی ورزشگاه آزادی با نگاه ویژه و دستور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و ‌مساعدت‌ و همکاری مهندس کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی محقق شد و در دهه اول مردادماه در مراسمی با حضور مسیولان ورزش کشور و کمیته ملی المپیک کلنگ احداث سازه ای زیبا و شکوه مند برای خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی کشور زده خواهد شد.


10606145
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است