استانی 10:38 - 30 مرداد 1393
اردبیل/
فاز دوم شرکت کشت و صنعت بهمن یاد سبلان با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد این فاز جدید ظرفیت تولید 2 هزار تن قارچ در سال را دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل  ؛محمود حجتی در مراسم افتتاح فاز دوم شرکت کشت و صنعت بهمن سبلان گفت: 

رکود یکی از عوامل مهمی است که باعث شده منابع ما هزینه شود و باید یک منبع جدید را به اقتصاد تزریق کنیم و توجه داشته باشیم که این منبع جدید خود باعث تورم نشود.

حجتی افزود: باید از کسانی که در عرصه تولید کشور نقش دارند، تشکر کنم، چراکه کسانی که در این وضعیت بد اقتصادی با به کار انداختن خط تولید برای چند نفر شغل ایجاد می کنند لایق و شایسته احترام هستند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه استان اردبیل در رابطه با صنایع پس از تولید با مشکل زیادی روبه‌رو است، گفت: آماده‌ایم که به تولید استان کمک کنیم تا بتوانیم تولید را در استان پایدار سازیم.

در ادامه این مراسم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: باوجود اینکه استان اردبیل حدود9.1 درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده ولی نزدیک چهار درصد تولیدات کشاورزی کشور متعلق به استان اردبیل است.

عدیل سرویافزود: همزمان با هفته دولت و سفر رئیس جمهور به استان اردبیل 47 طرح عمرانی وتولیدی سازمان جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسیدب .




4527087
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است