ورزشی 10:41 - 25 شهریور 1398
ملی پوش پارادوومیدانی ایران در رشته پرتاب وزنه گفت: هرچند رکوردهایم طی هفت ماه گذشته با انجام تمرینات سخت بهبود یافته و راضی کننده است، اما برای حضور در مسابقات جهانی امارات به این رکوردها قانع نیستم.

ملی‌پوش پارادوومیدانی: از رکوردهایم راضی‌ام، اما قانع نیستم

مهران نکویی مجد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، از انجام تمرینات سخت و فشرده برای حضور در رقابت های جهانی ۲۰۱۹ امارات خبرداد و اظهار کرد: کمتر از دو ماه دیگر به این مسابقات اعزام می شویم، برای همین با سخت‌تر کردن تمریناتم بدنبال مدال آوری دوباره در این رقابت‌ها هستم.

وی با بیان اینکه اردوهای ملی پوشان پارادوومیدانی متمرکز نیست و باید با هر زیرساختی که در استانهایشان دارند به تنهایی تمرین کنند، تصریح کرد: من هم درحال حاضر تمریناتم را بصورت انفرادی و با علم و تجربه چندساله ای که دارم انجام می دهم و مدیریت و برنامه ریزی تمرینات هم با خودم است.

دارنده مدال نقره رقابت های قهرمانی جهان اضافه کرد: در شرایط فعلی روزی سه ساعت در دو نوبت صبح و عصر و در مجموع هفته ای ۱۴ جلسه تمرین می کنم. از رکوردهایی که می زنم راضی هستم، اما برایم قانع کننده نیست.

وی یادآورشد: اسفند سال گذشته رکورد ۱۱.۸ متر را ثبت کردم که با تمرینات فشرده ای که طی هفت ماه گذشته داشتم، این رکورد را به ۱۱.۹۸ متر رسانده ام.

نکویی مجد با بیان اینکه در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ امارات که آبان برگزار می شود، رقبای قدرتمندی در پیش دارد، عنوان کرد: ورزشکاران کلمبیا، چین، اردن و چند کشور دیگر مهمترین رقیبانم در این رقابت ها هستند و باتوجه به اینکه نفرات اول و دوم هر رشته سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را بدست می آورند، کار سختی پیش رو دارم و امیدوارم بتوانم مدال خوشرنگی را در رقابت با آنها کسب کنم.

این ملی پوش پارادوومیدانی افزود: در مسابقات امارات علاوه بر پرتاب وزنه، به احتمال زیاد در رشته پرتاب نیزه هم شرکت خواهم کرد.

وی در ادامه از عدم حمایت مالی از ورزشکاران ملی پوش پارادوومیدانی هم انتقاد کرد و گفت: چون حمایتی نمی شویم، برای همین نمی‌توانیم تمام فکرمان را روی تمرینات متمرکز کنیم.

ملی پوش پارادوومیدانی اضافه کرد: تمام تردیدهایی که پیش از اعزام به تهران دارم و مکمل هایی که مصرف می کنم، همه با هزینه های شخصی است.

این ورزشکار کرمانشاهی در پایان اظهار امیدواری کرد، یکی از صنایع استان بتواند به عنوان اسپانسر برای حضورش در مسابقات جهانی امارات حامی مالی او شود.

انتهای پیام


10238827
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی ۲ بر یک مقابل ویتنام به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ صعود کرد و حریف ایران شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» براساس تصمیم هیئت مدیره تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی ملحق و به عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی به ۱۰ مدال رنگارنگ دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سید معین تقوی یک طلای دیگر برای کاروان ووشوی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی به ارمغان آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی نمایندگان کشورمان در بخش ساندا به مدال طلای مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو دست یافتند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است