منصور نصیری کاشانی با اشاره به روشهای درمان بیماریهای پوستی و معرفی کرمهای متعدد در شبکههای ماهوارهای و رسانههای داخلی، افزود: تبلیغات درمان بیماریهای پوستی آن هم در یک جلسه غیرقابل باور و امکان است. انواع کرم، لوسیون و روشهای درمانی و لایهبرداری که در شبکههای ماهوارهای و حتی رسانههای خودی تبلیغ میشود هیچگونه سند علمی ندارد، زمانی که فردی اقدام به تولید کرم میکند باید اثربخشی و مضرات آن را به اثبات برساند که برای این امر باید به آزمایشگاه مرکز آموزش و پژوهش بیماریهای پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه کند.
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران به تبلیغ پیوند مو در شبکههای ماهوارهای و رسانه ملی اشاره کرد و گفت: متأسفانه این تبلیغات بدون درنظر گرفتن پیامدهای منفی کاشت مو، تبلیغات گستردهای را انجام میدهند، در بسیاری از موارد افراد کم مو زیبایی بهتری قبل از کاشت مو داشتند، متأسفانه این موارد برای مراجعهکننده توسط مؤسسات کاشت مو بیان نمیشود. به مردم توصیه میکنیم فرق بین تبلیغات درست و نادرست را بدانند و فریب تبلیغاتی که یکروزه یا استفاده چند روز از فلان کرم معجزهای در پوست رخ میدهد را نخورند؛ این نوع تبلیغات اغراقآمیز و برای تحریک مردم و کسب درآمد از جیب آنهاست.
4844539