استانی 19:24 - 06 شهریور 1393
ملارد - خبرگزاری مهر: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت 26 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر صد میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

26 پروژه عمرانی ملارد بهره برداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر امروز با حضور ائمه جمعه، معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، فرماندار و جمعی از مسئولان ملارد بخشی از پروژه های عمرانی این شهرستان با اعتباری بالغ بر صد میلیارد ریال افتتاح شد.

سید شهاب الدین چاوشی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: خدمت صادقانه و خالصانه این دو شهید بزرگوار باید سرلوحه امور مسئولان نظام قرار گرفته و تمام تلاش خود را برای آبادانی و عمران این مرز و بوم بکار گیرند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران افزود: مردم ولی نعمت و مایه آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند لذا باید با جلب رضایت مردم، آنان را در اداره امور مملکت تشویق و ترغیب کرد.

وی گفت: مسئولان شهرستانهای اطراف تهران به دلیل رشد بی رویه جمعیت و ضرورت تامین نیاز ساکنین، وظایف بسیار سنگینی بر عهده دارند که باید این وظایف را از طریق تعامل با یکدیگر، جلب مشارکتهای مردمی و حمایت مسئولان استان به سرانجام مطلوب برسانند.

این مسئول با اشاره به وسعت جغرافیایی و جمعیت 450 هزار نفری ملارد، این شهرستان را دارای پتانسیلهای بالقوه در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی، دامداری و... دانست و تاکید کرد: باید با ایجاد زیرساختهای مناسب و بهره وری بهینه از منابع موجود، این استعدادها را در مسیر رشد و توسعه روز افزون این منطقه بکار گرفت.

مراکز آموزشی خیر ساز خلیفه، ابرغانی سعدی، مزرعه، چندین ایستگاه آتش نشانی، پایانه اتوبوسرانی، مجموعه های ورزشی ارسطو، امیرآباد، علی بیات، شش، دهک، افتتاح سردخانه و غسالخانه بهشت شهدا، بهره برداری از دو خانه عالم و روکش معابر شهرهای ملارد و صفادشت از جمله پروژه هایی است که در این مراسم افتتاح شد.


4589083
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است