استانی 19:49 - 03 آبان 1393
با حضور اقشار مختلف مردم صورت گرفت
مراسم رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی در خارگ با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

برگزاری مراسم رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی در خارگ

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، حجت‌الاسلام موسی کمالی امام جمعه خارگ در این مراسم که عصر امروز با حضور گسترده مردم در مسجد ولی عصر (عج) خارگ برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی فردی بودند که همواره به انقلاب و رهبری وفادار ماندند و همیشه در مسیر حق گام برداشتند.

وی تصریح کرد: ایشان در مجلس خبرگان رهبری در دوران نخست وزیری و چه در تربیت نیروهای انقلابی و وفادار به نظام در دانشگاه امام صادق(ع) تلاش‌های بسیاری کردند و همواره از رهبری شجاعانه دفاع کردند و در برابر مخالفان و فتنه‌گران قدرتمندانه ایستادند.

امام جمعه خارگ با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی باید الگویی برای سیاسیون کشور باشد، تصریح کرد: نقش ایشان در جمهوری اسلامی بی‌بدیل بوده است و امروز ما یکی از یاران وفادار امام(ره) و رهبری را از دست دادیم و این برای کشور خلأ بزرگی است.

لازم به ذکر است که آیت‌الله مهدوی‌کنی هفته گذشته در 29 مهر ماه در سن 83 سالگی پس از گذشت بیش از 4 ماه حضور در بیمارستان به علت حمله قلبی و کما دعوت حق را لبیک گفتند.


5037733
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است