گوناگون 12:33 - 11 مرداد 1394
در هفته های اخیر، صدها مهاجر برای ورود به بریتانیا از طریق «چَنِل تونل» ، گذرگاه ارتباطی میان شهر فولک‌استون در جنوب شرق انگلیس و کوکل در نزدیکی کاله فرانسه اقدام کرده‌اند.

انتقاد کلیسای انگلیس از بیانات کامرون

به گزارش سرویس دینی جام نیوز به نقل از پرس تی وی، کلیسای انگلیس از دیوید کامرون، نخست وزیر این کشور، به دلیل بیان اظهارات غیرانسانی درباره بحران مهاجران کاله انتقاد کرده است.



کامرون در اظهارات روز پنج شنبه‌ی   خود عامل هرج و مرج کاله را «مُشتی مهاجر» دانست که برای ورود به انگلیس تلاش می‌کنند.



بنا به گزارش روز شنبه گاردین، ترِوور ویلموت، اسقف دِوور که به نیابت و همراهی کلیسا واکنش نشان می‌داد، از این که کامرون همه مهاجران را «در قالب عبارتی بسیار غیر سودمند» رده بندی کرده است، انتقاد کرد و گفت: «به نظر من وی می‌توانست لحن خود را تلطیف کند. منظور این نیست که به این موضوع رسیدگی نشود. منظور این است که این موضوع به شیوه‌ای غیرخصمانه حل و فصل شود.»



ویلموت با بیان این که مقامات انگلیس نسبت به یکدیگر خشن شده‌اند، بر توجه مجدد به انسانیت تاکید کرد.



در هفته های اخیر، صدها مهاجر برای ورود به بریتانیا از طریق «چَنِل تونل» ، گذرگاه ارتباطی میان شهر فولک‌استون در جنوب شرق انگلیس و کوکل در نزدیکی کاله فرانسه اقدام کرده‌اند.



تلاش آنان تردد در «چنل تونل» را مختل کرده و مرگ شماری از مهاجران را موجب شده است.



پیش از این در ماه جولای، مقام‌های انگلیس طرح‌های جدیدی را برای جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی به بریتانیا تصویب کردند. ساخت یک حصار یازده میلیون دلاری جدید در اطراف محوطه‌ی «یوروتونل» در کوکل و استفاده از سگ‌های بوکِش از جمله این تدابیر هستند.


6845676
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است