استانی 08:28 - 17 اسفند 1399
ایسنا/فارس همزمان با دومین روز از هفته درختکاری، با تلاش و همت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، در مراسمی با عنوان یادمان سبز لاله‌های آتش نشان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از یادمان شهدا و جان سپردگان این سازمان رونمایی شد.

رونمایی از یادمان سبز لاله‌های آتش نشان شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز بیان کرد: مراسم رونمایی از یادمان سبز لاله‌های آتش نشانی با اولویت تکریم و ارج نهادن به خانواده شهدا خدمت و گرامیداشت یاد و خاطره جان سپردگان سازمان آتش‌نشانی شیراز برگزار شده است.

محمدهادی قانع افزود: هریک از این نهال‌ها به یاد سه شهید و هفت تن از جان سپردگان در طول خدمت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز کاشته و نامگذاری شد.

او هدف از اجرای این برنامه را ارج گذاری و گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آتش نشانان عنوان کرد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از خانواده شهدای خدمت و جان سپردگان رونمایی از یادمان شهدا و جان سپردگان سازمان به یاد آنان نهالی به همراه نصب پلاک اسامی کاشته و به یادگار ماند.

این مراسم با حضور فرمانده نیروی انتظامی فارس، معاون خدمات شهری شهرداری شیراز، فرمانده انتظامی شیراز، رئیس پلیس راهور فارس، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس و مدیر امور ایثارگران شهرداری شیراز در محل ایستگاه ۱۴ سازمان آتش نشانی شیراز برگزار شد.

انتهای پیام


10980242
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است