استانی 23:29 - 25 تیر 1399
مدیر گروه کارفرینان نیوز؛
ایسنا/قم مدیر گروه کارفرینان نیوز، بیان کرد: برای حل مشکلات استان باید صدها نهاد فعالیت کنند که به موفقیت برسیم.

صدها موازی کاری هم مشکلات را حل نمی‌کند/ با کار گروهی به جنگ مشکلات برویم

شاهین صادقی نسب عصر امروز در نشست خبری زنان، خانواده و کارآفرینی که در فرهنگسرای جوان برگزار شد، عنوان کرد: در سال جهش تولید همه ما موظف هستیم که ظرفیت خود را در اختیار تولید قرار دهیم.

وی افزود: در گروه کارآفرینان نیوز تلاش ما بر این است که بسترهای مناسب برای کارآفرینی را از طریق سمینارها و آموزش های موردنیاز فراهم کنیم.

مدیرمسئول روزنامه کارآفرینان نیوز مطرح کرد: همکاری ما با موسسه خاتم می تواند در جهت هم افزایی مفید باشد و ما می توانیم از بانک اطلاعاتی این موسسه از خانوارها در جهت رونق کارآفرینی استفاده کنیم.

صالحی نسب یادآور شد: ما نباید از کار گروهی و کنار هم قرار گرفتن واهمه داشته باشیم، اینکه ما از نظر معیشتی در شرایط نامطلوب به سر می بریم بر کسی پوشیده نیست، اما ما به عنوان شهروند موظفیم بخشی از وقت خود را بدون هیچ چشم داشتی وقف تولید ملی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات ما می تواند با افزایش تولید حل شود و از این طریق بسیاری از جوانان به مسیر اشتغال خواهند افتاد.

وی گفت: یکی از مهمترین کارهای ما در این موسسه آن است که به همه کشور و خیرین و فعالان عرصه های مختلف این نکته را به همه اعلام کنیم که جوانان ما در استان قم چه ظرفیت هایی دارند.

وی در پاسخ به این سوال که موسسات مختلفی همچون موسسات مردم نهاد کارآفرینان فعالیت دارند تصریح کرد: نباید تصور کنیم که این گروه ها موازی هستند بلکه هرچقدر هم موازی کاری بری خدمت به مردم صورت گیرد باز هم کم است و فعالیت ها گسترده ای باید انجام داد.

انتهای پیام


10621022
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است