استانی 21:52 - 13 فروردین 1399
دکترفدائی؛
ایسنا/کرمان استاندار کرمان در پیامی از مردم استان کرمان برای در خانه ماندن، رعایت توصیه های پزشکی و همکاری با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بویژه در سیزده بدر تقدیر کرد.

مردم خوب استان کرمان؛ سپاسگزارم

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان دکتر محمد جواد فدائی در این پیام آورده است:

جهان چند ماهی درگیر ویروس کرونا شده و امروزه بیماری کوید-۱۹ به بیماری عالمگیر تبدیل گردیده است.

بیماری کرونا نیز در کشور و استان ما شیوع پیدا کرده است و متاسفانه تعدادی از هم وطنان و هم استانی ها در اثر ابتلا به بیماری کوید-۱۹ جان خود را از دست داده اند و به خانواده متوفیان تسلیت عرض می کنم.

دکتر فدائی افزوده است: با شیوع این بیماری،  مردم و دولت با کمک یکدیگر پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را آغاز کردند و شاهد ایثارگری های پزشکان و کادر درمانی در مقابله با این بیماری بوده و هستیم و از همه آنها سپاسگزاری می کنم.

مردم استان کرمان نیز همکاری بسیار خوبی با  دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان داشتند و متعهدانه اصول توصیه شده و بویژه طرح فاصله گذاری اجتماعی را برای کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس رعایت کردند.

استاندار کرمان با بیان اینکه ویروس کرونا تجمعات را تعطیل کرد و آیین های مذهبی و ملی را تحت تاثیر قرارداد می افزاید: ۱۳ بدر یکی از آیین های کهن ایرانیان است که مردم با حضور در طبیعت و تفرجگاهها آن را در طول تاریخ زنده نگه داشتند، اما امسال مردم خوب استان کرمان سیزده بدر را متفاوت برگزار کردند و با درخانه ماندن، نرفتن به طبیعت، تفرجگاهها و مناطق گردشگری، قدمی بزرگ در راه مقابله با بیماری کرونا و کاهش زنجیره انتقال برداشتند.

دکتر فدائی در پایان پیام خود می نویسد: "اینجانب صمیمانه از مردم بزرگوار استان کرمان برای پایبندی متعهدانه و مسئولانه به درخواست های پزشکان و کادر درمانی، حافظان سلامت و ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و همکاری با نیروهای مستقر در ۷۰ نقطه ورودی و خروجی در استان کرمان تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

ان‌ شاالله همه در کنار هم  با اراده، مصمم و عمل به توصیه های حافظان سلامت و ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا بزودی بر این بیماری فایق آییم."

انتهای پیام


10465694
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است