استانی 14:02 - 24 آبان 1398

وضعیت اشتغال در استان بوشهر خوب نیست/ لزوم اتصال به خط ریلی

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک روز ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: استان بوشهر از گذشته‌های دور تاکنون همواره محل اتحاد و همبستگی شیعه و سنی بوده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی بوده‌اند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با همین تحلیل همواره بیان کرده اند که در جامعه اسلامی تمامی مذاهب در کنار هم و زیر سایه اسلام هستند.

صفایی بوشهری خواستار هوشمندی مسلمانان در مقابل دسیسه‌های دشمنان شد و افزود: عناصر ضد اسلام در طول تاریخ بر این اندیشه بودند که در جامعه اسلامی اختلاف ایجاد کنند تا زمینه اضمحلال آن را فراهم کنند.

وی ضمن گرامیداشت روز کتاب و کتاب‌خوانی اضافه کرد: توسعه و پیشرفت جامعه نیازمند تقویت فرهنگ کتاب‌خوانی است و انتظار می‌رود مسئولان نگاه بهتری به این حوزه داشته باشند و نقایص آن رفع شود.

امام جمعه بوشهر از کمبود آب، بیکاری و نبود راه‌اهن به عنوان مشکلات استان نام برد و بیان کرد: مسئولان بالادستی و مسئولان استان بوشهر باید برای رفع مشکلات این بخش تلاش بسیار زیادی داشته باشند.

وی خواستار اتصال استان بوشهر خط راه‌آهن خلیج فارس شد و تصریح کرد: این خط ریلی از مکران و چابهار تا بصره می‌رود و قرار است به سوریه هم وصل شود و باید در مسیر به بوشهر و عسلویه نیز متصل شود.

آیت الله صفایی بوشهری نرخ بیکاری در استان بوشهر را بالا دانست و ادامه داد: در استان بوشهر وضعیت اشتغال مطلوب نیست و باید تلاش شود تا شاهد کاهش میزان بیکاری در استان باشیم.


10294461
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است