ورزشی 08:27 - 06 مرداد 1393
انزلی – ایرنا- کمانداران ایرانی ، وارثان آرش کمانگیر پهلوان اسطوره ای کشورمان با شعار ˈستاره های درخشان پیش بسوی قهرمانیˈ خود را برای کسب مدالهای آسیایی آماده می کنند.

به گزارش ایرنا، 17 ورزشکار تیم ملی شامل 9 زن و هشت مرد زیر نظر ˈ باک وون مون ˈاز کره جنوبی برای آمادگی جهت شرکت درمسابقات جایزه بزرگ آسیا و همچنین مسابقات کره جنوبی در شهریور ماه امسال تمرین می کنند.



** امیدوارم نمایندگان خوبی برای کشور باشیم



ˈ سکینه قاسم پورˈ برنده مدال طلای مسابقات جایزه بزرگ آسیایی و برنز تیمی در سال 2006 تا 2009 یکی از اعضای تیم تیرو کمان کشورمان است.



وی متولد 1356 و دارای 13 سال سابقه دراین رشته است . او که دارای مدرک کارشناسی شیمی کاربردی و کارشناسی ارشد تربیت بدنی است دردوران دانشجویی عضو تیم تیراندازی دانشجویان ایران بود وازاین طریق با رشته تیراندازی باتیر و کمان آشنا شد.



قاسم پور سه سال مربی تیم ملی جانبازان و معلولان ایران بود . سال 2013 دررکوردگیری شرکت کرد و به عضویت تیم کامپاند در آمد ودر قهرمانی آسیا مدال نقره تیمی را کسب کرد.



به گفته وی شش نفر از بانوان تیم به بازیهای جایزه بزرگ چین تایپه اعزام می شوند و چهار نفر برتراین مسابقه به هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون کره خواهند رفت.



این قهرمان می گوید امیدواراست بانوان تیم در مسابقات کره جنوبی نمایندگان خوبی برای کشور باشند.



** رکوردها خوب بوده پیشرفت داشتیم



ˈ اسماعیل عبادیˈ دیگر کماندار تیم ملی کشورمان متولد سال 1355 آبیک است واز سال 86 در این رشته فعالیت داشته است.



وی دارنده مدال های گوناگونی از جمله طلای انفرادی وتیمی بازی های کشورهای آسیایی ، قهرمانی آسیا در سال 92 و برنز تیمی ، طلای انفرادی ، تیمی نقره میکس جایزه بزرگ در سال گذشته است .



عبادی به ایرنا گفت : تمرینات تیم از آذر ماه پارسال شروع شد و از فروردین ماه امسال به صورت فشرده ادامه پیدا کرد.



وی خاطرنشان کرد : رکوردها خوب بوده و کمانداران پیشرفت خوبی داشتند و رکوردهای جهانی را می زنند.



وی با اشاره به این که دوهفته دیگر عازم مسابقات جایزه بزرگ چین تایپه هستند افزود: امید زیادی به کسب مدال در رشته کامپاند داریم.



او متذکر شد: رکورد بچه ها نزدیک جهانی است و در آسیا حرفهای بسیاری برای گفتن داریم .



** بچه ها استعداد زیادی دارند



ˈ مینو عابدی ˈ که متولد1365 و دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است از چهارسال پیش به فعالیت دراین رشته پرداخته است.



وی در این مدت مدالهایی از قبیل نقره تیمی ومیکس قهرمانی آسیا، نقره میکس و تیمی جایزه بزرگ آسیا، پنجم انفرادی جهانی را کسب کرده است .



می گوید بچه ها استعداد و پشتکار خوبی دارند و از هشت صبح تا هفت بعد از ظهر مشغول تمرین هستند .



وی با بیان این که فدراسیون نهایت همکاری اش را دربرگزاری اردو انجام داده ابراز امیدواری کرد با ارتقای برنامه ریزیها وتجهیزات شاهد موفقیت کمانداران ایران در مسابقات اینچئون باشیم.



** ایران همیشه از تیمهای برتر آسیا بوده



ˈامیر کاظم پورˈ دیگر کماندار تیم ملی کشورمان متولد 1362 شهر یزد است . وی دو سال ریکرو و پنج سال کامپاند کار کرده و نایب قهرمان جهان در سال 2011 ، دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2009 و قهرمان آسیا در تیمی سال 2011 است .



وی که همراه تیم آخرین روز اردو در شهر ساحلی انزلی را پشت سر می گذارد می گوید اردوی خوبی درانزلی داشتیم . روز آخر اردو رکورد خیلی خوبی زدیم .



کاظم پور خاطرنشان کرد : ایران همیشه جزء تیم های برتر آسیا بوده وامیدواریم در مسابقات پیش رو نیز با سربلندی حاضر شده و مردم خوب کشورمان را شاد کنیم .



** کمانداران ایران با استعدادند



مربی تیم ملی تیر و کمان ایران نیز در این اردو ورزشکاران ایرانی را دارای استعداد خوب در این رشته عنوان و خاطرنشان کرد : از هفت ماه پیش تمرینات را با اعضای تیم شروع کرده ایم .



ˈ باک وون مون ˈ اظهار کرد : کار کمانداران را بررسی و نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی و برای رفع اشکالات تلاش می کنیم .



وی خاطرنشان کرد : و به کسب مدال در مسابقه جایزه بزرگ چین و بازی های آسیایی اینچئون امیدوار هستیم.



*به کسب مدال امیدواریم



رییس فدراسیون تیر و کمان کشورمان که برای بازدید از اردو و چگونگی تمرینات به انزلی سفر کرده بود نیز در مصاحبه با ایرنا گفت : تیم خود را برایحضور در بزرگترین رویداد ورزشی پیش رو یعنی هفدهمین دوره بازی های آسیایی 28 شهریور تا 12 مهر در اینچئون کره جنوبی آماده می کند.



ˈ محمد علی شجاعی ˈ اظهار کرد : 17 ورزشکار آقا و خانم در دو رشته کامپاند و ریکرو مشغول تمرین هستند که به کسب مدال در رشته کامپاندامیدواریم .



وی با اشاره به این که کره جنوبی خاستگاه این ورزش و از مدعیان اصلی کسب مدالها است افزود : سعی کردیم با استفاده از یک مربی خوب کره ای و برگزاری اردوهای آماده سازی بچه ها را به سطح آمادگی برسانیم .



شجاعی ادامه داد : رشته ریکرو از نگاه ما المپیکی است و از چند ماه آینده مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو را خواهیم داشت که در بحث سهمیه می تواند به تعداد سهمیه های ایران اضافه کند.



اسامی نفرات شرکت کننده در اردو در رشته کامپاند آقایان: اسماعیل عبادی، مجید قیدی، امیر کاظم پور، مجید کیانزاد و جبرئیل عبادی ، کامپاند بانوان: مینو عابدی، افسانه شفیعی، مریم رنجبر، شبنم سرلک، سکینه قاسم پور و پریسا براتچی ، ریکرو آقایان: ساسان رضوی، بهزاد پاکزاد و عماد خلج ، ریکرو بانوان: فریده میرزایی، ملیکا عبدالکریمی و مریم محمودی سرشت است.



620

انتهای پیام /*






4344250
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است