استانی 09:23 - 01 اردیبهشت 1394
استاندار سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به شرایط تحریمی کشور، مدیران باید جلوی هر شخصی که در استان سرمایه‌گذاری می‌کند فرش قرمز پهن کنند و ایجاد مانع در مسیر سرمایه‌گذاران جرم است.

مدیران برای جذب سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کنند

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی که در جلسه مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی سیستان و بلوچستان سخن می‌گفت افزود: مدیران باید آمادگی داشته باشند، ظرف مدت 10 تا 15 روز از مراجعه سرمایه‌گذاران پاسخگوی آنان باشند.

وی افزود: باید از هرگونه سرمایه‌گذاری در منطقه استقبال کرد و هر مدیری که سرمایه‌گذاران را فراری دهد باید مسئولیت خود را به فرد دیگری واگذار کند.

استاندار سیستان وبلوچستان با اشاره به مباحث کلان ترانزیتی و حمل و نقل بین‌المللی از منطقه چابهار گفت: سواحل مکران و بندر چابهار در آستانه جهش و پذیرش نقش ملی و منطقه‌ای است و باید نگاه وسیع‌تری به این منطقه داشته باشیم.

هاشمی با تاکید بر لزوم مدیریت واحد بر سواحل گفت: هیچ پروژه ملی و استانی نباید بدون نظر پدافند غیرعامل اجرایی و خارج از سند توسعه جامع مکران و سواحل آن اجازه ساخت و ساز خارج از سند باید ممنوع شود و تمامی موج‌شکن‌های بنادر استان باید به شیلات واگذار و بر اساس کاربری مورد استفاده صید و صیادی قرار بگیرد.

استاندار افزود: مدیران باید نگاه متفاوتی به سواحل و جذب گردشگر داشته باشند و نگاه به سرمایه‌گذار را نگاه به سرمایه خودشان، ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری بدانند.

وی با تاکید بر لزوم کم‌خطر بودن سواحل، مسئولان ذی‌ربط را بر مشخص کردن محدوده‌های شنا ممنوع در سواحل، نصب علائم هشدار دهنده و جلوگیری از ساخت کپرهای بدون مجوز در حاشیه سواحل بنادر استان ملزم کرد.

انتهای پیام


6234486
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است