استانی 00:50 - 23 دی 1395
نایب‌رئیس شورای شهر اردبیل:
اردبیل – نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از بلااستفاده بودن پل‌های عابر پیاده در سطح شهر اردبیل و عدم فرهنگ سازی در این خصوص انتقاد کرد.

پل‌های عابر پیاده در اردبیل بلااستفاده است

به گزارش خبرنگار مهر، لیلا تقوی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل تصریح کرد: به جز یک مورد پل عابر پیاده در چهارراه حافظ مابقی پل‌ها برقی نیست و متأسفانه استفاده نمی‌شود.

وی افزود: بنده در تردد روزانه خود در سطح شهر مشاهده می‌کنم که برخی پل‌ها در ساعات پرترافیک شهر اصلاً مورد استفاده نبوده و شاید تعداد تردد آن به دو سه نفر نرسد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با طرح این سؤال که چه تعداد پل عابر پیاده در سطح شهر وجود دارد، اضافه کرد: متأسفانه نه اعضای شورا و نه شهردار تعداد دقیق پل‌ها را نمی‌دانند اما نامه‌ای مبنی بر احداث هفت پل جدید طرح می‌شود.

به گفته تقوی تاکنون از شهروندان اردبیلی در خصوص مکان و خود پل‌ها سؤال نشده و به واقع مشخص نیست چند درصد شهروندان از پل‌ها رضایت داشته و از آن استفاده می‌کنند.

وی افزود: بنده نه تنها مخالف احداث پل‌های عابر پیاده نیستم بلکه معتقدم نباید اشتباه گذشته را تکرار کرد و باید به جای ساخت چند پل که مورد استفاده قرار نخواهد گرفت، به تعداد محدود پل‌های کیفی و برقی احداث کرد تا مردم استفاده کنند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نحوه رأی‌گیری شورای شهر برای احداث هفت پل عابر پیاده را نیز صحیح ندانست و افزود: متأسفانه نسبت به  نحوه اجرای این طرح بررسی‌های کافی صورت نگرفته است.

پل‌های عابر پیاده بلااستفاده نیست

در عین حال یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل نیز با رد اظهارات نایب‌رئیس شورا متذکر شد: پل‌ها مورد استفاده است و مانع بسیاری از تصادفات درون‌شهری می‌شود.

محمد اصلانیان تصریح کرد: هر کجا در سطح شهر پل عابر پیاده نبوده و تصادفی صورت گرفته ۵۰ درصد شهرداری مقصر شناخته می‌شود و احداث پل‌ها ضرورت دارد.

وی در خصوص طرح پیشنهاد احداث زیرگذر اضافه کرد: نمی‌توان در بزرگراه زیرگذر اجرا کرد اما در برخی تقاطع‌ها از جمله ایستگاه سرعین، بازار و چهارراه امام می‌توان نسبت به اجرا برنامه‌ریزی داشت.


8653189
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است