استانی 15:14 - 28 تیر 1397

بهره مندی ۵ هزار نفر از روستائیان درمیان از خدمات گروه های جهادی

سرگرد محمدفاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ایام تابستان امسال دو گروه جهادی به روستاها و مناطق محروم شهرستان درمیان اعزام می شوند.

وی افزود: پنج هزار نفر از از روستائیان شهرستان از خدمات این گروه ها در زمینه های آموزشی، عمرانی، خدماتی، بهداشتی و پزشکی برخوردار می شوند.

فرمانده سپاه درمیان تصریح کرد: گروه جهادی فاطمه الزهرا با بیش از ۱۰۰ نفر بیشتر در حوزه پزشکی و دندانپزشکی در روستاهای محروم بخش مرکزی شهرستان مستقر خواهند شد و بیش از  دو هزار نفر از خدمات پزشکی، عمرانی و آموزشی رایگان در روستاهای حاجی عطا، کلاته نظر و حومه بهره مند خواهند شد.

فاطمی نسب خاطرنشان کرد: گروه جهادی دیگر با بیش از ۳۰ نفر در حوزه های مختلف نظیر آموزشی، اشتغال، عمرانی و فرهنگی جمعیت سه هزار نفری منطقه روستاهای تخته جان و حومه را پشتیبانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی یک راهبرد اساسی در مقابله با تحریم ها و جنگ اقتصادی دشمن است، گفت: حضور جوانان بسیجی در روستاها و مناطق دور افتاده روحیه ایثار، فداکاری، کار، تلاش و احساس پویایی و امیدواری به آینده را در جامعه احیا می کند.

فرمانده سپاه درمیان از استقرار ۲۶ گروه در روستاهای مختلف شهرستان خبر داد و یادآور شد: همچنین ۳۰۰ نفر از دانش آموزان شهرستان برای حضور در طرح هجرت دانش آموزی با هدف رنگ آمیزی و تعمیر مداری و کمک به بحث های عمرانی مدارس ثبت نام کرده اند.


9846962
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است