استانی 16:27 - 30 دی 1398
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به کاهش محسوس دما و برف و کولاک در این استان هشدار داد.

هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به کاهش دما و برف و کولاک هشدار داد

«رضا کاکاوند» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: سامانه بارشی از بامداد چهارشنبه با بارش برف، باران و کولاک شدید، کاهش دما و محدودیت دید وارد جو استان خواهد شد.

وی اظهارکرد: اوج فعالیت این سامانه در چهارشنبه بوده و بارش‌هایی به شکل برف و کولاک در مناطق سردسیری و کوهستانی را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین برای مناطق گرمسیری بارش باران پیش بینی شده است.

کاکاوند تصریح کرد: این سامانه تا صبح پنجشنبه در جو استان فعال خواهد بود.

وی اخلال در تردد جاده‌ای به ویژه جاده‌های کوهستانی، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، یخبندان و کاهش دید را از جمله موارد ایجادی بر اثر بارش‌ها دانست و ادامه داد: مردم از تردد غیر ضرور در جاده‌ها خودداری کرده و رانندگان با رعایت موارد، ایمنی، نسبت به تجهیز خودرو برای تردد در مسیرهای برفگیر و کوهستانی اقدام کنند.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: توصیه می شود که در این مدت از ترددهای غیر ضروری در سطح استان پرهیز شود، در غیر این صورت در رانندگی احتیاط کنید و تجهیزات ایمنی لازم هنگام عبور از جاده های کوهستانی و برف گیر را همراه داشته باشید.

کاکاوند بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهر لیکک با ۱۴.۴ درجه گرم‌ترین و شهر سی سخت با منفی ۳.۴ درجه سردترین نقاط استان بوده اند.

انتهای پیام


10354588
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است