گوناگون 15:06 - 22 بهمن 1394
یکی از دو دختری که در این حادثه طعم خشونتِ ستاد امر به معروف و نهی از منکر عربستان را چشیده بود، آن را "ظلمی آشکار از این تشکیلات" دانست.

کتک خوردن دختر بخاطر پوشیده نبودن صورت +فیلم

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، انتشار ویدئویی از کتک خوردن یک دختر از افراد اداره موسوم به ستاد امر به معروف و نهی از منکر عربستان مقابل فروشگاهی در ریاض، خشم کاربران عربستانی را برانگیخت.

 

یکی از دو دختری که در این حادثه طعم خشونتِ ستاد امر به معروف و نهی از منکر عربستان را چشیده بود، آن را "ظلمی آشکار از این تشکیلات" دانست.

 

وی در خصوص جزئیات این ماجرا به روزنامه الحیات چاپ لندن گفت: من و دختری که کتک خورد، در مقابل فروشگاه "النخیل" ایستاده بودیم و سعی داشتیم برای رسیدن به خانه تاکسی بگیریم، در همین حال یکی از گشتی های ستاد امر به معروف در برابر ما ایستاد و از ما خواست چهره هایمان را بپوشانیم، ما از دستور او اطاعت نکردیم، ناگهان دیدیم از خودرو پیاده شد، به همین سبب به سرعت صورت هایمان را پوشاندیم.

 

فیلم کتک خوردن دختر عربستانی ـ دانلود

 

او در ادامه خاطر نشان کرد: از ترس، به داخل فروشگاه پناه بردم، اما نیروی ستاد امر به معروف به دنبال من می دوید و بر سر پلیس فریاد می زد که مرا دستگیر کنند، البته آن ها مرا دستگیر نکردند و من توانستم فرار کنم. اما دوستم به طرف خیابان اصلی فرار کرد و آن چه در آن ویدئو مشاهده کردید، اتفاق افتاد.

 

وی خاطر نشان کرد: سرنشینان یک اتوبوس، موفق شدند دوستم را از چنگ ستاد امر به معروف و نهی از منکر نجات دهند و او سرانجام با وضعیتی بسیار بد به خانه رسید. ستاد امر به معروف و نهی از منکر، کیف و بعضی از وسایلش را مصادره کردند اما او توانست تلفن همراهش را که نیروی ستاد سعی داشت به هر ضرب و زوری از دستش در آورد، نجات داد./العالم

 

 

 


7674507
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است