استانی 21:18 - 30 دی 1400

قاتل خاموش جان خانواده سه نفره کنگاوری را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اکبر آزادی مسؤول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه اظهار کرد: امروز در منطقه حسن آباد کنگاور، جسد سه نفر عضو یک خانواده پیدا شد.

وی افزود: این افراد به احتمال زیاد ۲ تا ۳ روز قبل با مسمومیت منوکسید کربن جان خود را از دست داده اند.

مسؤول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه تصریح کرد: هنگام حضور در محل، تکنسین‌های پایگاه‌های اورژانس و پلیس متوجه گذشت مدت زمان طولانی ۲ تا سه روز از وقوع حادثه شده و اجساد متعفن و غیر انتقال بودند که مراتب توسط پلیس صورتجلسه و مقام قضائی شهرستان در جریان جزئیات قرار گرفت.

آزادی خاطرنشان کرد: صبح امروز نیز در منطقه ۷۰۰ دستگاه اسلام اباد، دو نفر دیگر باگاز منواکسیدکربن مسموم شده و به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام اباد منتقل شده و پس از درمان سرپایی ترخیص شدند.

وی با توصیه برای رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی در فصل زمستان، گفت: در صورت علائمی شبیه سرماخوردگی اعضای خانواده به مسمومیت با گاز منوکسید کربن شک کنید، فوراً فرد مسموم را از محل خارج کنید و درب و پنجره‌ها را باز و فوراً با شماره ۱۱۵ تماس بگیرید.


11419268
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است